AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Hei dere! Jeg er på jakt etter en primer som nøytraliserer rødhet i huden, i tillegg til å glatte ut huden. Vet dere om noen jeg teste ut? Jeg er ikke veldig rød, men likevel litt som jeg vil skjule. Har prøvd den grønne til smashbox, men så ingen forskjell. Anonymous poster hash: 19629...b04
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Artdeco har en grønn consealer i stiftform, den fungerer bra synes jeg.
Gjest ompalompa24 Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg har prøvd den grønne til Bodyography, den var helt OK.
deedee_ Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Primer er egentlig ikke nødvendig, finn en god dekkende concealer med grønntoner i seg. De har et veldig bra concealer "hjul" på makeupstore, med både hvit concealer, en litt rødere (for å nøytralisere blått, f.eks under øynene) og en som er litt grønngul, for røde områder. Funker veldig bra, og du slipper å kjøpe mange forskjellige produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå