Gå til innhold

Tulletråd: Velg yrke til partneren din (ut i fra attraktiv/sexy)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at dette skulle bli morsomt.

Hvis du kunne bestemme partnerens yrke/drømmemann/drømmekvinnens (helt useriøst) bare ut i fra noe du synes er tiltrekkende eller sexy (eks: lege, sykepleier). Hva ville du valgt? Velg 1 eller 2 yrker.

Jeg kan begynne.

Jeg hadde gjerne kunne sett for meg typen min som lege :rodmer: Nå hadde nok jeg siklet etter han om han omså gikk i kiwi-drakt osv. Men ja... lege uniform hadde vært hot på han ;)

Anonymous poster hash: b7040...f7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pedagogisk leder/førskolelærer i barnehage, attraktivt med menn som liker barn, er litt småbarnslige og ansvarlige på mange områder når det gjelder barn, men også andre ting. Det syns jeg er attraktivt.

Skrevet

Brannmann, selvsagt! :wow: :wow:

Veltrente, løsningsorienterte karer med mye fritid!

Skrevet (endret)

Forfatter. En virkelig god forfatter, av Bukwovski typen. Han ville forhåpentligvis vært velartikulert i det daglige liv, uten hemninger og noe artistisk.

Filmregissør. Ikke fordi det ville hatt slike store effekter på meg til daglig, men fordi en dyktig regissør har så mange egenskaper og jeg ville dypt beundret hans ambisjoner, driv og visjon.

Entreprenør. Har datet et par av dem og kan være enten-eller, men en mann med noe å stå opp for om morgenen er alltid et pluss.

Endret av Marie90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...