AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Og prøve å bruke denne daten til å glemme personen man er betatt av? Selv om man ikke vet om man i det hele tatt kan bli interessert i denne daten? Jeg er i akkurat denne situasjonen. Jeg hadde greid å "kjøle" ned tankene om han jeg er betatt av, men så møtte jeg tilfeldig på han igjen i dag. Da vekket det masse tanker igjen. Til uka skal jeg på date med en fyr fra sukker. Han er veldig interessert og snakker om hvor nervøs han er. Selv føler jeg at han er en hyggelig gutt, og bør få en sjanse. Men det er ikke han jeg fantaserer om f.eks mens jeg onanerer...Anonymous poster hash: 71deb...16f
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Å gå på en date er jo ikke en forpliktelse.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Å gå på en date er jo ikke en forpliktelse. Et godt poeng Anonymous poster hash: 71deb...16f
Ferny Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Én date er vel greit. Men er det egentlig noe poeng? Er det ikke like greit å få han andre ut av tankene først. Hvis man begynner å date noen for å glemme en annen.... det blir aldri det helt store. At du gidder tenker bare jeg.... 3
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Kan være like greit å bare kaste seg uti det der med å treffe nye fyrer også. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 En date er ikke en forpliktelse, men dere møtes jo ikke på samme premisset... Det er ikke pent å bruke noen slik. Han du skal på date med er jo åpenbart ute etter noen det kan bli noe seriøst med - du kaster bort begges tid. Jeg hadde droppet eller utsatt det... Anonymous poster hash: f5e9d...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Ville gått på date, om du liker han som person, er jo det det viktigste. Om du ikke liker han seksuelt kan du jo lure han til å bli med å trene Anonymous poster hash: 3af20...c76
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 En date er ikke en forpliktelse, men dere møtes jo ikke på samme premisset... Det er ikke pent å bruke noen slik. Han du skal på date med er jo åpenbart ute etter noen det kan bli noe seriøst med - du kaster bort begges tid. Jeg hadde droppet eller utsatt det... Anonymous poster hash: f5e9d...7f3 Jeg er enig i det du skriver. Men jeg vil jo gjerne se om jeg er tiltrukket når vi møtes. Vi skal bare ta en kopp kaffe. Anonymous poster hash: 71deb...16f
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 En date er ikke en forpliktelse, men dere møtes jo ikke på samme premisset... Det er ikke pent å bruke noen slik. Han du skal på date med er jo åpenbart ute etter noen det kan bli noe seriøst med - du kaster bort begges tid. Jeg hadde droppet eller utsatt det... Anonymous poster hash: f5e9d...7f3 Det er jo ikke noe sikkert. 1
Hapa Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 TS, som mange sier her så er ikke en date en forpliktelse. Samtidig så bør du jo tenke på om du egentlig er klar for et forhold når du føler det slik ovenfor han du ikke kan få. Hva er du ute etter? Er du ute etter et forhold eller ser du etter en slags "rebound"? Gå gjerne på date, men ikke gi inntrykk av å ønske noe annet en det du egentlig gjør...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Så lenge man spiller med åpne kort og ikke villeder, sårer eller manipulerer folk, så er alt fint og flott. Anonymous poster hash: 5e0dd...7eb
Knirke Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 En date er ikke en forpliktelse, men dere møtes jo ikke på samme premisset... Det er ikke pent å bruke noen slik. Han du skal på date med er jo åpenbart ute etter noen det kan bli noe seriøst med - du kaster bort begges tid. Jeg hadde droppet eller utsatt det... Anonymous poster hash: f5e9d...7f3 Hun bruker ham ikke. Det er en date, for faen.. En date er en måte å møte nye mennesker på. Det ligger ingen garantier eller forpliktelser i det 4
Steinar40 Skrevet 16. november 2013 #14 Skrevet 16. november 2013 Det er aldri greit å kaste bort andres tid (eller penger).
Gjest extra Skrevet 16. november 2013 #15 Skrevet 16. november 2013 Og prøve å bruke denne daten til å glemme personen man er betatt av? Selv om man ikke vet om man i det hele tatt kan bli interessert i denne daten? Jeg er i akkurat denne situasjonen. Jeg hadde greid å "kjøle" ned tankene om han jeg er betatt av, men så møtte jeg tilfeldig på han igjen i dag. Da vekket det masse tanker igjen. Til uka skal jeg på date med en fyr fra sukker. Han er veldig interessert og snakker om hvor nervøs han er. Selv føler jeg at han er en hyggelig gutt, og bør få en sjanse. Men det er ikke han jeg fantaserer om f.eks mens jeg onanerer...Anonymous poster hash: 71deb...16f Herregud så komplisert!!! Hvorfor ikke bare være litt alene en periode og finne seg selv enn å kaste seg inn i nye ting? Det er sunt å ha evnen til å være alene i noen perioder av livet. 1
Gjest extra Skrevet 16. november 2013 #16 Skrevet 16. november 2013 Det er aldri greit å kaste bort andres tid (eller penger). Jeg er helt enig med Steinar40. Og ikke glem: what goes around, comes around. En dag kan du bli den som blir kjempeinteressert i noen, men vedkommende brukte jo deg for å slutte å tenke på en annen. Gjør deg selv en tjeneste og unngå å komme i en ond sirkel der det blir kaos i følelsene og tankene.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #17 Skrevet 16. november 2013 Ville gått på date, om du liker han som person, er jo det det viktigste. Om du ikke liker han seksuelt kan du jo lure han til å bli med å trene Anonymous poster hash: 3af20...c76 Ja, for det er jo BARE trening som avgjør hvorvidt man er attraktive for noen Anonymous poster hash: a685d...d78
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #18 Skrevet 16. november 2013 Herregud så komplisert!!! Hvorfor ikke bare være litt alene en periode og finne seg selv enn å kaste seg inn i nye ting? Det er sunt å ha evnen til å være alene i noen perioder av livet. Er det egentlig så komplisert da? Jeg er vel ikke den første som har avtalt en date og et par dager senere oppdager at sommerfuglene i magen for en annen person blusser opp igjen. Hva om jeg liker han på daten såpass godt at jeg glemmer han første? Til din informasjon er jeg nå 24 og har vært singel siden jeg var 16, jeg har aldri datet mange heller, de kan jeg telle på venstrehånda mi. Jeg er helt enig med Steinar40. Og ikke glem: what goes around, comes around. En dag kan du bli den som blir kjempeinteressert i noen, men vedkommende brukte jo deg for å slutte å tenke på en annen. Gjør deg selv en tjeneste og unngå å komme i en ond sirkel der det blir kaos i følelsene og tankene. Jeg ville bare ha andres synspunkter på denne saken. På dates betaler jeg for meg selv, og jeg har bedt om at daten skal være KORT, type en kaffekopp. I tillegg er det på universitetet der vi begge studerer. Er de minuttene vi skal møtes virkelig så dårlig gjort om det da kan hende at vi liker hverandre skikkelig godt? Jeg vil nå selv etter litt betenkningstid konkludere med at jeg skal møte ham. At man kan komme til å kaste bort tid er jo en risiko en tar uansett hva slags date en går på! Anonymous poster hash: 71deb...16f
Atrix Skrevet 16. november 2013 #19 Skrevet 16. november 2013 Hadde gått på den daten jeg. Det er jo mulig at du etter hvert også begynner å finne denne andre personen spennende. Men sånt vet man jo ikke på forhånd. Det er jo derfor vi går på date . 1
Inwe Skrevet 16. november 2013 #20 Skrevet 16. november 2013 Jeg hadde gått på daten jeg Er i samme situasjon selv ang det å være betatt av en jeg ikke kan få. Får han ikke ut av hodet. Vi møtes også såpass ofte (jobber sammen) at det er umulig å glemme han helt. Jeg håper snart det kommer en fyr og overtar tankene om han andre. I tillegg har jeg egentlig aldri fått helt nei av han jeg er betatt av, og vil heller ikke spørre da jeg garantert mister det vi allerede har. Men ja, jeg dater andre når anledningen byr seg, men jeg går ikke på date nr 2 om jeg ser det er dødfødt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå