Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det vanseklig en periode, og har desverre latt dette gå litt uttover en venn. Han er bare snill og har stilt opp for meg. Nå ønsker jeg og gjøre noe snilt tilbake som takk, og unnskyldning for at jeg har latt ting gå litt uttover han.

Jeg har ikke noe særlig penger så har ikke råd til at det skal koste noe særlig.

Det jeg tenker på er å lage han en julekalender, der det oppi hver pose skal ligge en lapp som jeg har skrevet forskjellige ting på. Blant annet takke han for hvor god venn han er og hvor mye jeg setter pris på han som person, skrive noen hyggelige ord om han.

Men det må jo være 24 lapper. og jeg er lite kreativ, har dere noen forslag til hva jeg kan skrive om på noen av korta ? jeg tenker noen fine ord om vennskap. Kanskje det fins noen fine sitater som dere vet om ?

Anonymous poster hash: 1ce5c...119
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på sitater om vennskap i Google på både norsk og engelsk, så kan du plukke ut noen egne vedsiden av f.eks'du er kjempeflink til å lage mat' ' du er en god lytter' 'takk for all moro vi har sammen' etc. :)

Skrevet

Søk på sitater om vennskap i Google på både norsk og engelsk, så kan du plukke ut noen egne vedsiden av f.eks'du er kjempeflink til å lage mat' ' du er en god lytter' 'takk for all moro vi har sammen' etc. :)

Tusen takk =)

Jeg har skrevet:

Mange om hans gode egenskaper som jeg setter pris på.

Mange om forskjellige ting vi gjør sammen som jeg syns er gøy og koselig.

Og mange om hvor glad jeg er i han som person.

Nå står jeg litt fast. Fant liksom ikke så mange bra på google :(

Har 19 stykker hittl.

Hva slags ting ville dere blitt glad for at sto i en sånn kalender til dere?

Skrevet

Ikke let frem klisjeer på google, ekstra ille er det om det er engelske sitater.

Anonymous poster hash: 80c08...39f
Skrevet

Jeg hadde satt pris på at du skrev litt om et spesielt minne eller to som vi hadde sammen, litt om hvor gøy/rart/spennende det var, hva vi gjorde, hvorfor det var morsomt (hvis det var det) osv.

Anonymous poster hash: 18723...ccb
  • Liker 1
Skrevet

Ikke let frem klisjeer på google, ekstra ille er det om det er engelske sitater.

Anonymous poster hash: 80c08...39f

Takk for tipset, det jeg prøver å unngå :P

Skrevet

Jeg hadde satt pris på at du skrev litt om et spesielt minne eller to som vi hadde sammen, litt om hvor gøy/rart/spennende det var, hva vi gjorde, hvorfor det var morsomt (hvis det var det) osv.

Anonymous poster hash: 18723...ccb

Tusen takk for tipset. Dette var en god ide =)

Jeg har allerde skrevet om ting jeg syns det er hyggelig å gjøre med han. Men kanksje være mere konkret i en spesiell hendelse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...