Gå til innhold

Dyr som kattene kommer overens med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 katter på 4 og 13 år, men har så lyst på en til katt eller hund. Det eneste som setter meg tilbake er at jeg er redd de kattene jeg har fra før skal bli fornærmet, og ikke komme overens med den nye. Da jeg fikk katten på 4, ble den jeg allerede hadde sur, og kom ikke overens med den. Det tok også en god stund før "stemningen" ble normal. Noen tips/ hjelp?? PLIS

Anonymous poster hash: 4769c...cf8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med det personlig, men har selv katt og har lyst på hund om noen år. Snakket med en veninne om det, og hun mente ihvertfall at det var lettere å først få katt, så hund. Om det stemmer vet jeg ikke, men de venner seg som regel til nye medlemmer i familien, bare surker en liten stund først. :)

Anonymous poster hash: b1c3b...f7f
Skrevet

Har hørt motsatt, jeg. At man bør ha hund først, fordi en katt som allerede bor et stedtvil ha eierforhold til stedet og ha problemer med å tolerere en "inntrenger", mens en hund ikke er like ille. Men det er bare noe jeg har hørt, ikke hatt katt selv.

Skrevet

Uff, vansklige saker. Tror kanskje det beste er at jeg dropper et til familiemedlem :(

TS

Anonymous poster hash: 4769c...cf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...