AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Med fit, mener jeg helt stram, med kanskje litt markerte magemuskler og litt ekstra rumpe. Ingen bulende muskler ellers, bare stram. For øyeblikket er jeg meget, meget slank, men kan vel kalles tynnfeit. Masse overflødig fett, men det er jo det eneste jeg har, da jeg har veldig lite muskler. Trenger altså ikke gå ned i vekt, men fylle kroppen med muskler. Har nettopp begynt med styrketrening(seriøst, med bra kosthold), og lurer på sånn ca. hvor lang tid det vil ta før jeg begynner å bli stram i kroppen? På forhånd takk. Anonymous poster hash: ad22b...5f1
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Jeg er 38 år og bruker ca 12 uker med tre treninger i uken på å bli merkbart mer lenere i fasongen.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Umulig å si utifra det du sier. Men alt fra 3 til 12 mnd hvis du er ekstremt dedikert. Anonymous poster hash: 2de84...59d
FruHudson Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Du merker nok at musklene blir større ganske raskt(jeg merker det på armene i løpet av 2-3 uker). Man ser det ikke tydelig, men man kjenner en forskjell. For synlige resultater er jeg ikke helt sikker.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 For å få den regale fasongen så er svømming og bittelitt styrke best.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Man blir ikke skikkelig fit av å minimerer kroppsfettet slik at musklene syns litt bedre. Skal man bli skikkelig fit trenger man flere år med allsidig kosthold og trening. Og TS du er vel ikke egentlig ute etter å være skikkelig fit, altså med en god fysisk form ? Du er mer ute etter utseende ? Fysisk utholdenhet og styrke er ikke noe som du nevner..... Anonymous poster hash: f0499...160
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Man blir ikke skikkelig fit av å minimerer kroppsfettet slik at musklene syns litt bedre. Skal man bli skikkelig fit trenger man flere år med allsidig kosthold og trening. Og TS du er vel ikke egentlig ute etter å være skikkelig fit, altså med en god fysisk form ? Du er mer ute etter utseende ? Fysisk utholdenhet og styrke er ikke noe som du nevner..... Anonymous poster hash: f0499...160 I første omgang er det utseende som er viktigst, men etter hvert som tiden går, håper jeg jo på å bli ordentlig sterk. Det er også et stort mål jeg har. Men nå tenkte jeg mest på utseendet, ja. -ts Anonymous poster hash: ad22b...5f1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Dette kommer du nok til å merke ganske fort, siden du er såpass "utrent". Akuratt hvor mange uker er vanskelig å si. Jeg begynte for 1-2 mnd siden, og jeg merker stor forskjell. Jeg var slank og tynnfeit fra før av, og nå har jeg heldigvis klart å se litt strammere ut! Anonymous poster hash: c586b...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå