Pawn Hearts Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg lastet i dag ned Office 2011 for Mac, men når jeg prøver på åpne dokumentet, får jeg følgende feilmelding: Det er ikke angitt noe program for å åpne dokumentet "Office Mac 2011_NO.iso.part". Enten har jeg misforstått noe helt grunnleggende, eller så er det noe jeg mangler for å komme videre. Er det noen her som kan hjelpe meg før jeg ringer Microsoft Support og kaster bort tjue minutter på å vente på svar?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Har du lasta det ned lovlig? Anonymous poster hash: 133e2...4d4
Pawn Hearts Skrevet 15. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2013 Helt lovlig. Jeg bealte 1099, og jeg har opprettet konto hos Microsoft.
Pawn Hearts Skrevet 15. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2013 Gudene vet hva jeg gjorde feil de første gangene, men da jeg prøvde om igjen, gikk installeringen smertefritt. Jeg trenger derfor ikke flere svar – alt funker som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå