AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Hei Har slitt lenge med beinhinnebetennelse i leggene. Har egentlig ventet på at det skal gå bort, men det gjør ikke det. Har prøvd en masse forebyggende tiltak, som å gå med gode sko, tøye leggene godt, og har ikke løpt på kjempelenge. Det gjør vondt bare å gå på vanlig underlag dersom jeg går i et litt høyt tempo. Har nå bestemt meg for å sjekke opp dette hos fysio, og lurer på om noen har noe å anbefale? Jeg er student og er derfor avhengig av at det ikke er sinnsykt stive priser. Anonymous poster hash: 85fb8...60b
Gjest ghej75 Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Hei, ville startet med tur til fastlege, og fått henvisning til fysio hvis legen mener du vil ha nytte av det. Du velger sted selv, men alle med avtale har relativt like priser. Hvis du gjennom studiestedet er tilknyttet en studentsamskipnad kan det gått hende at de tilbyr en helsetjeneste med bl.a. fysioterapi.
Gjest Blomst83 Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Hei, ville startet med tur til fastlege, og fått henvisning til fysio hvis legen mener du vil ha nytte av det. Du velger sted selv, men alle med avtale har relativt like priser. Hvis du gjennom studiestedet er tilknyttet en studentsamskipnad kan det gått hende at de tilbyr en helsetjeneste med bl.a. fysioterapi. Det stemmer ikke helt. Det er flere av de fysikalske instituttene som er pliktige til å ta inn de som hører til bydelen de holder til i. Man kan ikke velge på lik linje som for noen år siden.
Gjest ghej75 Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Det stemmer ikke helt. Det er flere av de fysikalske instituttene som er pliktige til å ta inn de som hører til bydelen de holder til i. Man kan ikke velge på lik linje som for noen år siden. Å ja? Jeg gikk til fysioterapeut for ca. 2 år siden(?) og kunne da velge fritt blant de med avtale, så da har det tydeligvis endret seg etter den tid .
Gjest Blomst83 Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Å ja? Jeg gikk til fysioterapeut for ca. 2 år siden(?) og kunne da velge fritt blant de med avtale, så da har det tydeligvis endret seg etter den tid . Ja.Det er enkelte bydel som krever (til fysioterapautenes store frustrasjon) at man kun tar inn de fra egen bydel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå