Gå til innhold

Komme i form uten proteiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få framgang i treningen om man har et proteinfritt kosthold?

Hvis nei: får man framgang i treningen/blir sterk om man drikker 3 eller 4 glass melk om dagen i tillegg til et proteinfritt kosthold?

Anonymous poster hash: 6b644...bb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proteinfritt kosthold? Du er klar over at du MÅ få i deg noe protein? Kroppen trenger det og klarer ikke å lage det selv. Det samme med fett.

Anonymous poster hash: b61ac...416
  • Liker 8
Skrevet

Proteiner er akkurat som legoklosser når kroppen skal reparere musklene. Du må liksom ha det, og det finnes i nær sagt det meste av det vi spiser.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal du egentlig spise? Hvitt sukker og rent fett?

• Liker 4
Skrevet

Jeg spiser egentlig bare havregrøt, knekkebrød, litt syltetøy og en banan i løpet av en dag. 4 måltider om dagen vel og merke. Derfor lurer jeg på om jeg egentlig får noe framgang i treningen.

ts

Skrevet (endret)

Du må da ha i deg proteiner, kjære deg. Det er noe av de viktigste næringsstoffene kroppen får! Og det skal godt gjøres å unngå proteiner helt, det finnes liksom litt i det aller meste..

Endret av Rosewood
  • Liker 1
Skrevet

Jeg spiser egentlig bare havregrøt, knekkebrød, litt syltetøy og en banan i løpet av en dag. 4 måltider om dagen vel og merke. Derfor lurer jeg på om jeg egentlig får noe framgang i treningen.

ts

Dette er sykt. Fett og proteiner er noe kroppen MÅ ha. Du spiser mer eller mindre kun karbohydrater. Stakkars kropp....

Hvor lenge har du holdt på med et slikt idiotisk kosthold, og når var du sist hos legen og sjekket deg for vitamin- og mineralmangler?

Anonymous poster hash: ee0cd...0ec

• Liker 5
Skrevet

Anbefaler deg til å legge om kostholdet ditt. Totalt.

Anonymous poster hash: 89475...d26
  • Liker 5
Skrevet

Du kommer ikke til å se gode forandringer med dette kostholdet. Når du spiser så lite, så vil du bli slapp, lite energi og kroppen din vil tviholde på fettet. Du vil bare se enda verre ut enn før du begynte. Du kommer til å miste muskler. Kroppen trenger mye proteiner om du vil få en stram og flott kropp.

Du kommer rett og slett bare til å se dvask ut.

Anonymous poster hash: 010ce...6ff
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har holdt på slik i ca. 2 måneder nå. Litt slapp er jeg ja, men jeg trives ellers. Jeg lurer bare på at siden dere sier at jeg trenger proteiner, kan jeg ikke bare drikke noen glass melk ekstra fra nå av? Det er jo proteiner i melk?

ts

Skrevet

Dessuten tar jeg blåbærtabletter og omega3 tabletter.

Hilsen ts

Skrevet

Jeg forstår bare ikke hvorfor du velger et så kjedelig kosthold i utgangspunktet? Finnes jo så mye god mat som i tillegg inneholder det kroppen din trenger av næringsstoffer.

Anonymous poster hash: 89475...d26
Skrevet

Spis mer proteiner. Hvitost er en utmerket kilde til både protein, kalsium og fett.

• Liker 3
Skrevet

Fordi jeg ikke har mye penger.

ts

Skrevet

Jeg har holdt på slik i ca. 2 måneder nå. Litt slapp er jeg ja, men jeg trives ellers. Jeg lurer bare på at siden dere sier at jeg trenger proteiner, kan jeg ikke bare drikke noen glass melk ekstra fra nå av? Det er jo proteiner i melk?

ts

Å drikke bare melk er ikke nok. Du må få i deg variert mat, som egg, kylling, fisk, skinke, kjøtt også videre. Hva er grunnen til at du ikke vil spise annen mat en karbohydrater? Du sier du har lite penger. Men first price egg er utrolig billig. Koster rundt 35 kroner for 24 egg. I tillegg er first price laksefilet og first price kyllingfilet billig.

Anonymous poster hash: 010ce...6ff

Skrevet

Tusen takk. Da skal jeg bytte ut syltetøy med egg.

ts

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk. Da skal jeg bytte ut syltetøy med egg.

ts

Flott, det er bedre. Du har fortsatt ikke et godt kosthold da...Har du råd til koteletter kanskje så du får i deg litt kjøtt? Det er jo svinbillig (pun intended). 65 kr for 2 kg. Ellers ser jeg svinesteiker i blant til 30 kr/kg. Det beste hadde jo vært å velge økologisk kjøtt som har beitet, men jeg ser jo dine økonomi-begrensninger.

Anonymous poster hash: b61ac...416

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan jo bare bli vegetarianer så slipper jeg å spise kjøtt.

ts

Skrevet

ts

Herregud.

• Liker 5
Skrevet

ts

Bli det du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...