AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Merker dere noen forskjell fra før dere begynte og etter en viss tid med kokosolje? Anonymous poster hash: fcdc0...f03
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Jeg tar det iblant i teen min om morgenen. Holder meg mett lenge og synes å merke at kroppen brenner fett mer effektivt (det forutsetter selvsagt at resten av frokosten også er lavkarbo, da ) Anonymous poster hash: 0c266...7a0
Supraspinatus Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Høres jo litt absurd ut å "ta" det som kosttilskudd. Tar du kjøtt også? Kokosfett er forøvrig en god kilde til mellomkorte fettsyrer som faktisk ikke kan lagres i fettvev. Merk også at overdrevet inntak fører til løs mage. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Høres jo litt absurd ut å "ta" det som kosttilskudd. Tar du kjøtt også? Kokosfett er forøvrig en god kilde til mellomkorte fettsyrer som faktisk ikke kan lagres i fettvev. Merk også at overdrevet inntak fører til løs mage. Ja, okei, spise. Med at det ikke kan lagres i fettvev, mener du da at kroppen ikke tar opp kaloriene fra kokosoljen? -TS Anonymous poster hash: 40a85...ce1
Supraspinatus Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Ja, okei, spise. Med at det ikke kan lagres i fettvev, mener du da at kroppen ikke tar opp kaloriene fra kokosoljen? -TS Anonymous poster hash: 40a85...ce1 Jo den tas opp. Forutsatt at du ikke spiser så mye at du får løs mage. (Det er bivirkningen når alt ikke tas opp). Det det i praksis betyr er at fettet må brukes som energi. Og det skjer gjerne på bekostning av annen energi som er tilgjengelig som heller lagres dersom det ikke er behov for den. Kokosolje kan dog brukes til å komme lettere i ketose (eller få høyere konsentrasjon av ketonlegemer i blodet) i forbindelse med en lavkarbodiett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå