Gjest peggy Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Det nærmer seg veldig sommer, og jeg føler for å lufte føttene mine! :-) Men etter vinteren ser jeg at det har blitt lite stell av føttene og jeg har fått en del hard hud.. Beste måte å fjerne dette på? Ønsker meg myke og vakre føtter. Sette de i bad med grønnsåpevann? håper noen har smarte løsninger som ikke koster så mye,,har ikke lyst å bruke masse penger hos hudpleier, for penger har jeg lite av.. :cry:
Arkana Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 Grønnsåpe- eller zalovann fungerer bra. La de ligge til de blir myke og skrubb godt med en fotfil. Så tar du to plastposer og sprøyter en god dæsj fet fuktighetskrem i hver pose og legger føttene i, masser litt utenpå slik at kremen dekker hele foten. Legg strikk rundt anklene for å holde posene på plass og ta på tykke sokker. Etter en halvtimes tid er føttene dine supermyke. Og hvis du klipper, filer og lakkerer tåneglene dine pent så er du ihvertfall klar for sommeren.
Gjest Virvel Skrevet 8. mai 2004 #3 Skrevet 8. mai 2004 :o Grønnsåpebad brukes til stygge gnagsår som skal renses, ikke vanlig fotbad! Det finnes massevis av fotsalt o.l. som er mye snillere mot huden. Pass forresten på at du ikke filer for mye, da kompenserer kroppen din ved å danne mer hud, og så har du det gående... Det er forresten ikke noe must å sitte med føttene i bløt før du filer heller, selv pleier jeg å tørrfile føttene mine et par ganger i uken, bare så jeg får vekk den døde huden. Etterfulgt av en god krem holder det i massevis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå