AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg har lest mange steder at denne oljen fremmer hårvekst. Lenger vipper, fyldigere bryn. Har noen her erfart at dette faktisk stemmer? I tillegg har jeg fullt av små, tynne babyhår rundt hårfestet, noe jeg hater. Jeg lurer på om denne oljen kan få babyhårene mine til å bli fyldigere og vokse seg til normal lengde, eller er dette ønsketenkning? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 8313e...aaf
Avalon Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg lurer også litt på det samme, men lurer også hvordan håret deres blir. Har lest at flere masserer oljen inn i hodebunnen, blir ikke håret fett da, og er ikke oljen vanskelig å vaske ut? Lukter oljen fisk?
GirlWithOneEye Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Jeg har ikke prøvd castorolje enda, men den er på vei i posten. Tror forøvrig ikke det skulle være noen grunn til at den skal lukte fisk, for den kommer jo fra en plante
Avalon Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Jeg har ikke prøvd castorolje enda, men den er på vei i posten. Tror forøvrig ikke det skulle være noen grunn til at den skal lukte fisk, for den kommer jo fra en plante Åja, har alltid innbildt meg at det var litt som tran
GirlWithOneEye Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Hehe, jeg også, men tror det er fordi på norsk heter det jo lakserolje, noe som i mitt hode blir lakse-olje!
elise00 Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Funket ikke på mine vipper:( påførte langs kanten over øyevippene hver kveld i 8 uker uten å se noen forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå