AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg har en stroppeløs kjol som sklir ned. Jeg har prøvd uten bh, for å se om det er bhen som lar kjolen skli. Men det hjalp ikke mye + så ikke særlig pent ut uten bh. Har også prøvd stroppeløse bher i ulike stoff, for å se om kjolen kan sitte bedre over noen - men til ingen nytte. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Hvis jeg syr på stroppe på kjolen, så blir den liksom ikke den samme. Er det noen mulighet for å få festet kjolen til bhen, uten at det sees? Anonymous poster hash: e9a62...e2d
Fantomina Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
Gjest Alekz Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg pleier å sy kjolen fast i bhen
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Kan du ikke bruke sikkerhetsnåler, også fester du bhen og kjolen sammen? Anonymous poster hash: 525fe...1e5
belle_ Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Bruk sånne for å løfte brystene og få det til å se penere ut uten BH, eller sånn for å teipe kjolen fast i BHen eller BHen fast i kroppen. Eller begge deler, altså kjolen fast i BHen og BHen fast i kroppen. Oi, den brystløftteipen er nok noe av det smarteste jeg har sett! Synd jeg ikke visste om den før jeg tok brystreduksjon/løft og silikon haha Men til TS, fashiontape er utrolig bra, brukt det ved flere anledninger og det funker som bare det Så kan du ha stroppeløs bh under kjolen i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Oi, den brystløftteipen er nok noe av det smarteste jeg har sett! Synd jeg ikke visste om den før jeg tok brystreduksjon/løft og silikon haha Men til TS, fashiontape er utrolig bra, brukt det ved flere anledninger og det funker som bare det Så kan du ha stroppeløs bh under kjolen i tillegg. Tror jeg får kjøpe meg en slik. Men er det mulig å få tak i uten å bestille på nett? Er ikke så lenge til jeg har tenkt å bruke kjolen. Kan kanskje vanlig dobbeltsidig teip (spesiell type kanskje?) funke? Anonymous poster hash: e9a62...e2d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Vanlig dobbeltsidig teip funker det. Anonymous poster hash: 4afc4...d69
Gjest iGirl Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Jeg pleide å sminke modeller backstage før moteshow for noen år siden, husker at stylistene tok hårspray på innsiden av kjolene for å få de til å sitte. Funket fint det! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå