Gå til innhold

Har du 2XU eller annen kompresjonstights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du 2XU-tights eller annen kompresjonstights?

Har tenkt å kjøpe, men vil høre litt anbefalinger først siden de er litt dyre :)

Er du fornøyd? Merker du forskjell fra andre vanlige type tightser? Hvis du har 2XU, hvilken type da?

Stemmer str-guiden bakpå 2XU, eller bruker du en annen str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både 2XU, Skins og Rehband. Selv synes jeg 2XU har best kompresjon, Skins er best i livet (sklir ikke ned) og Rehband var billigst.

Jeg ville kanskje gått for 2XU sine thermal.

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har 2XU thermal, utrolig gode tights med god passform og god kompresjon.

Skrevet

Har både Skins og 2XU og synes 2XU har best kompresjon. Gikk en størrelse ned i forhold til størrelsesguiden, men det passer nok ikke for alle. Er smal i livet, så S er greit på meg, men hører mange klage over at de er ekstremt smale i livet.

Anonymous poster hash: cb2ad...f3c
Skrevet

Har både Skins og 2XU og synes 2XU har best kompresjon. Gikk en størrelse ned i forhold til størrelsesguiden, men det passer nok ikke for alle. Er smal i livet, så S er greit på meg, men hører mange klage over at de er ekstremt smale i livet.

Anonymous poster hash: cb2ad...f3c

Da tror jeg at jeg går for 2XU :) Vet du om det er noe stor forskjell på str? Jeg har prøvd L, men så senere at jeg egentlig ligger i grenseland fra M til L. L passet, men jeg følte ikke kompresjonen. Men er det slik at man skal "føle" det?

Skrevet

Kjøp skins, billigere og sitter bedre, samt at de ikke er så fordømt gjennomsiktige i rumpa etter et par vask, slik som 2XU blir.

De skal sitte tett. Jeg er 1.81, men relativt slank. Bruker Medium i alle merker bortsett fra Nike, der må jeg ha Large.

Går du inn på sidene til Skins og 2XU, så finner du måletabell.

Skrevet

Jeg har 2xu thermal og er veldig fornøyd med den! :) Syns den sitter fint, og har ikke merket noen problemer med at den sklir ned, eller er trang i livet. (Har aldri prøvd noen andre merker av kompresjonstights, så har ikke så mye å sammenligne med).

Jeg mener jeg har lest at hvis du ligger i grenseland mellom to størrelser i tabellen, er det lurt å velge den minste størrelsen. De skal sitte tight! :P

• 11 måneder senere...
Skrevet

Dere som har thermal, er de spesielt gode nå når det er kaldt ute? :)

Skrevet

Hva er poenget med kompresjonstights? Brukes den av helsemessige årsaker?

Anonymous poster hash: 0bfb3...cfd
Skrevet

Hva er poenget med kompresjonstights? Brukes den av helsemessige årsaker?

Det er vel helsemessig ja, brukes til restitusjon etter trening for å bedre blodsirkulasjonen

Anonymous poster hash: 75e52...4bf

Skrevet

Det er vel helsemessig ja, brukes til restitusjon etter trening for å bedre blodsirkulasjonen

Anonymous poster hash: 75e52...4bf

Ok :) Takk for svar :blomst:

Skrevet

Dere som har thermal, er de spesielt gode nå når det er kaldt ute? :)

De er bare litt mindre gjennomsiktig.

Skrevet

Jeg har 2xu vanlig og thermal.
Syns de er helt ok, men ikke så mye bedre enn billigere tights at jeg kommer til å kjøpe de igjen.

Skrevet

Jeg har "vanlig" 2xu og er veldig fornøyd. Veldig behagelige å ha på :danse:

Gjest constance90
Skrevet

Det finnes mid-rise fra 2xu som ikke er så stram i livet

Skrevet

Har 2xu selv, den vanlige. Er kjempefornøyd, men merker om jeg har den på for lenge at det strammer veeldig i livet. Klarte å sovne med den på sofaen, våknet av at det kjentes ut noen strammet enn piggtråd rundt livet mitt :fnise: Men den er rågod å gå med, da. Synes egentlig de er ganske stygge, så foretrekker de med sort skrift, så det ikke skriker 2xu...

Skrevet

Jeg sverger til anti-Shake tights fra Röhnisch. De er i litt tykkere materiale enn helt vanlige tights, så de strammer litt opp. Uhyre behagelige og slitesterke!

Anonymous poster hash: 994c1...0dc

• Liker 2
Skrevet

Da tror jeg at jeg går for 2XU :) Vet du om det er noe stor forskjell på str? Jeg har prøvd L, men så senere at jeg egentlig ligger i grenseland fra M til L. L passet, men jeg følte ikke kompresjonen. Men er det slik at man skal "føle" det?

Da skal du kjøpe M! Jeg lå mellom S og M, da rådet de som jobbet i sportsbutikken at jeg skulle ta S. Føler man ikke kompresjonen kan man like gjerne kjøpe hvilken som helst annen treningstights for billigere penge.

Skrevet

Jeg har 2xu elite (?), og en fra casall. Veldig fornøyd med begge to!! 2XU sin sitter nok kanskje hakket bedre på, og kjennes mer behagelig ut. Casall sin er litt høyere på livet. I forhold til effekten er 2xu sin best, synes jeg. Har hørt at den "billige" modellen fra 2xu sitter litt dårligere i livet, og at kompresjonen ikke er like kraftig, så for meg ble elite det beste valget.

Anonymous poster hash: aabe5...fbf
Skrevet

Jeg bruker 2XU fordi de ser freshe ut og finnes i Tall-størrelser, noe jeg trenger, ellers slutter de midt på leggen.
Har small tall.

Hvis skins hadde blitt laget i tall hadde jeg heller kjøpt det, tror jeg. Kan jo hende de er lange nok fra før, men det var iallefall ikke normal 2XU, den var så kort at det var krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...