Gå til innhold

Oppskriften på en vellykket blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den ;)? Tenker ikke rosablogg, mer temablogg...

Tips og triks?

Anonymous poster hash: 74bca...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags tema tenker du?

Jeg synes det er viktig at bloggen er gjennomført og ikke bare halveis, finn en brukergruppe du ønsker å nå frem til, og fokuser på det. Ha et bra design. Når du får en blogg, og etter hvert poster innlegg så vil du se hvile innlegg som er mer populære enn andre, og da kan man skrive flere lignende innlegg:)

Skrevet

Du får melde deg på kurs hos Trine Grung…

Nei da.

Anonymous poster hash: 52480...59c
Skrevet

Takk forties :) temaet er hund.

Skrevet

Forties=for tips

Skrevet

Det aller viktigste med en blogg er hva du skriver. Det er viktig at temaene du tar opp er interessante, men minst like viktig er det at du skriver godt, har en god flyt i språket og få eller ingen skrivefeil. I en blogg som skal handle om hund ser jeg for meg at det er viktig å ha med bilder, og da må bildene passe til teksten, de må være av god kvalitet, vise et fint motiv og være passe store i forhold til designet på siden. Kvalitet fremfor kvantitet, du trenger ikke ti nesten like bilder.

Utseendet på bloggen er også viktig, men nøyaktig hvordan det ser ut er ikke så farlig bare det ser noenlunde profesjonelt ut, og at det er ryddig. Det er også en stor fordel om det er enkelt å kommentere. Noen bloggplattformer har en veldig tungvindt måte å kommentere på.

Jeg har skrevet en blogg om et lignende tema som deg, som jeg vil tørre å påstå var vellykket. Jeg fikk i alle fall mange kommentarer og gode tilbakemeldinger. Det folk sa til meg at de satte pris på var hyppige oppdateringer (3-7 ganger i uka), gode bilder, godt språk, variasjon i hva jeg blogget om (det var selvsagt innenfor samme tema).

Anonymous poster hash: f7788...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...