AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Denne dama har vært et irritasjonsmoment ifra dag 1 i vårt forhold. Jeg luktet tidlig lunta, og fant fort ut at han var/er "håpløst" forelsket i hu. De har vært venner i evigheter og leeeenge før han traff meg. Han ville gjerne ha hu, men hu ville ikke ha han. Han er svært så betatt av hu, men siden hu bur langt borte har jeg ikke hengt meg så veldig opp i det. MEN, når hu viser han oppmerksomhet ved f. eks å "like" en status på FB..da blir jeg et sjalusimonster kjenner jeg. Da kommer all slags tanker: blir han ekstra glad når hun liker statuser, begynner han å tenke på hu igjen da, etc etc.. Og så blir jeg sur, og så sier jeg til han at jeg ikke liker det...og så blir han sur for han mener det er tøysete å legge seg opp i dette.. Han sier han elsker meg og vil bli gammel med meg (men er betatt av denne dama).. Anonymous poster hash: 370f1...4b9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Nei. Anonymous poster hash: 974e2...b29
Gjest Chloe87 Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Sier han selv at han er betatt av denne dama? Heh, han kan hvertfall ikke være mye forelska i deg hvis han er det! Kall meg sær, men for meg hadde dette vært dumpegrunn!
mandel92 Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Men han kan jo ikke kontrollere hva hun liker på facebook? Det er jo ikke hans feil. Dessuten det å like en status på facebook er rimelig uskyldig, og er ikke noe jeg synes du bør henge deg opp i. Og siden hun bor langt unna så er det vel ikke noe bekymre seg for? Og når hun i tilegg har avit han fra før av så vet du at hun ikke har noen baktanker når hun liker statusen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Sier han selv at han er betatt av denne dama? Heh, han kan hvertfall ikke være mye forelska i deg hvis han er det! Kall meg sær, men for meg hadde dette vært dumpegrunn! Jeg fant det på noe gamle meldinger på FB..der var han på "friertokter" overfor henne...over laaaang tid (vi snakker år).. Anonymous poster hash: 370f1...4b9
Gjest Chloe87 Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Men han kan jo ikke kontrollere hva hun liker på facebook? Det er jo ikke hans feil. Dessuten det å like en status på facebook er rimelig uskyldig, og er ikke noe jeg synes du bør henge deg opp i. Og siden hun bor langt unna så er det vel ikke noe bekymre seg for? Og når hun i tilegg har avit han fra før av så vet du at hun ikke har noen baktanker når hun liker statusen. Men det kan også være tilfelle at hun nå vil ha han siden hun ikke lenger kan få han siden han er opptatt. Noen er slik.
LionQueen Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Denne dama har vært et irritasjonsmoment ifra dag 1 i vårt forhold. Jeg luktet tidlig lunta, og fant fort ut at han var/er "håpløst" forelsket i hu. De har vært venner i evigheter og leeeenge før han traff meg. Han ville gjerne ha hu, men hu ville ikke ha han. Han er svært så betatt av hu, men siden hu bur langt borte har jeg ikke hengt meg så veldig opp i det. MEN, når hu viser han oppmerksomhet ved f. eks å "like" en status på FB..da blir jeg et sjalusimonster kjenner jeg. Da kommer all slags tanker: blir han ekstra glad når hun liker statuser, begynner han å tenke på hu igjen da, etc etc.. Og så blir jeg sur, og så sier jeg til han at jeg ikke liker det...og så blir han sur for han mener det er tøysete å legge seg opp i dette.. Han sier han elsker meg og vil bli gammel med meg (men er betatt av denne dama).. Anonymous poster hash: 370f1...4b9 Du kan ikke bli sur for noe han ikke har kontroll på. Det er ikke han som får henne til å like det han skriver på Facebook. SKjønner godt at du blir sjalu fordi ingen vil høre at mannen man elsker er betatt av en annen. Syntes han burde kutte kontakt med denne damen. Snakk med han om det! 1
Gjest Chloe87 Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Jeg fant det på noe gamle meldinger på FB..der var han på "friertokter" overfor henne...over laaaang tid (vi snakker år).. Anonymous poster hash: 370f1...4b9 Ok, da misforstod jeg, jeg trodde du mente at han fortsatt er betatt av henne NÅ.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Men han kan jo ikke kontrollere hva hun liker på facebook? Det er jo ikke hans feil. Dessuten det å like en status på facebook er rimelig uskyldig, og er ikke noe jeg synes du bør henge deg opp i. Og siden hun bor langt unna så er det vel ikke noe bekymre seg for? Og når hun i tilegg har avit han fra før av så vet du at hun ikke har noen baktanker når hun liker statusen. Nei, hu har nok ikke baktanker..,men jeg tenker mest på hva han tenker når navnet hennes dukker opp..,ekstra glede i forhold til alle andre "likes"? Anonymous poster hash: 370f1...4b9
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Gin-l4LDdXQ
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Ok, da misforstod jeg, jeg trodde du mente at han fortsatt er betatt av henne NÅ. Men det er han nok...han har vært betatt av henne gjennom en rekke fohold han har hatt (ref: meldinger jeg leste på FB)... Anonymous poster hash: 370f1...4b9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #13 Skrevet 15. november 2013 Du kan ikke bli sur for noe han ikke har kontroll på. Det er ikke han som får henne til å like det han skriver på Facebook. SKjønner godt at du blir sjalu fordi ingen vil høre at mannen man elsker er betatt av en annen. Syntes han burde kutte kontakt med denne damen. Snakk med han om det! Har snakket, og han har ikke kontakt...ja, bortsett fra at hu er på FB da..og det teller vist ikke som kontakt i følge han... Anonymous poster hash: 370f1...4b9
Gjest Chloe87 Skrevet 15. november 2013 #14 Skrevet 15. november 2013 Nei, hu har nok ikke baktanker..,men jeg tenker mest på hva han tenker når navnet hennes dukker opp..,ekstra glede i forhold til alle andre "likes"? Anonymous poster hash: 370f1...4b9 Hvis kjæresten din virkerlig er glad i deg og mener han vil dele resten av livet sitt med deg så bryr han seg nok ikke en døyt om henne. Jeg hadde hvertfall ikke brydd meg eller blitt glad hvis en av mine gamle flammer/ekser trykte liker på mine statuser, jeg har tross alt funnet drømmemannen og det var ikke en av dem!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #15 Skrevet 15. november 2013 Hvis kjæresten din virkerlig er glad i deg og mener han vil dele resten av livet sitt med deg så bryr han seg nok ikke en døyt om henne. Jeg hadde hvertfall ikke brydd meg eller blitt glad hvis en av mine gamle flammer/ekser trykte liker på mine statuser, jeg har tross alt funnet drømmemannen og det var ikke en av dem! Jeg, TS, tenker hu er drømmedama jeg..hvorfor skal han ellers gjennom flere forhold være betatt av hu (det skrev han på FB til hu)... Anonymous poster hash: 370f1...4b9
Gjest Chloe87 Skrevet 15. november 2013 #16 Skrevet 15. november 2013 Men det er han nok...han har vært betatt av henne gjennom en rekke fohold han har hatt (ref: meldinger jeg leste på FB)... Anonymous poster hash: 370f1...4b9 Har du spurt han rett ut da? "Er du fortsatt betatt av henne?" Hvis svaret er ja så hadde jeg svart at jeg ikke er interessert i å være i et forhold med en som tydeligvis ikke har kommet over eksen sin enda.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #17 Skrevet 15. november 2013 Hvis jeg skulle vært sur for noe i denne situasjonen må det være at han er betatt av henne (men det er jo også bortkastet for det er jo ikke noe han kan styre) Ville iallefall tatt en prat med ham om hva han mener med at han er svært betatt av henne.Anonymous poster hash: 8aa35...15e
Sign Skrevet 15. november 2013 #18 Skrevet 15. november 2013 (endret) Jeg er antakelig veldig gammeldages og utdatert, men jeg skjønner ikke hvorfor man vil være sammen med en person som er betatt eller forelsket i en annen person? Hvorfor nøyer man seg med å være andrevalget? Nestbest? Jeg vil heller være alene enn å være noens reserveløsning. Endret 15. november 2013 av Sign 5
LionQueen Skrevet 15. november 2013 #19 Skrevet 15. november 2013 Har snakket, og han har ikke kontakt...ja, bortsett fra at hu er på FB da..og det teller vist ikke som kontakt i følge han... Anonymous poster hash: 370f1...4b9 Syntes det er rart at han ikke vil slette henne fra Facebook. For han har , som du sier, fortsatt kontakt med henne. 1
Atlanterhavet Skrevet 15. november 2013 #20 Skrevet 15. november 2013 Du kan egentlig ikke bli sur over noe han ikke har noe kontroll over, heller ikke over at han kanskje blir glad hvis han ser navnet hennes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå