Gå til innhold

Kiwi Hegdehaugsveien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor dere i nærheten av Hegdehaugsveien, bør dere virkelig legge handleturen til Kiwi. Butikken er ikke så stor, og det kan til tider være ganske trangt, men dette er tross alt bare bagateller. Det er de ansatte som gjør at jeg kommer igjen, til tross for at det ikke er min nærbutikk. Det virker som om så å si alle koser seg på jobb, og at de har et godt arbeidsmiljø. Tonen mellom de ansatte er også upåklagelig. I kassa blir du møtt med et smil, og særlig ei ung, pen jente utpeker seg. Hun er alltid blid, småprater med kundene, effektiv og yter service. Her om dagen spurte hun en mann i rollestol om han ville ha hjelp til å pakke ned varene. Det er ikke hverdagskost i alle butikker.
Vet ikke om det er helt innafor å poste et slikt innlegg som dette, men jeg synes virkelig denne butikken fortjener litt oppmerksomhet.

Flere som har gode erfaringer fra denne butikken?

Anonymous poster hash: f959b...6e0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Har vært innom der noen ganger, dog en stund siden nå. En helt ok lokalbutikk. Er hyggelige og sure ansatte i alle forretninger, synes ikke Kiwi skiller seg ut den ene veien eller den andre.

Hvis noen trenger hjelp med noe (som f.eks. hvis de har et handicap) hjelper jeg alltid til - tror folk er like forskjellige som butikkansatte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en tråd for litt siden om ei pen jente som jobbet på Kiwi Hedgehaugsveien? Stalker du igjen TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kassa blir du møtt med et smil, og særlig ei ung, pen jente utpeker seg.

Og det er vel kanskje den egentlige grunnen til at du til stadig reiser dit å handler, selv om det ikke er din lokale butikk? Siden du synes det er så viktig å poengtere henne, mener jeg.

Anonymous poster hash: c09f8...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Dette er da ikke unikt for en matvarebutikk. De fleste butikker med litt respekt for seg selv har hyggelige ansatte og pakker varene for eldre og andre som trenger det. Just sayin'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...