AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Del Skrevet 15. november 2013 Hadde planlagt DEN gode elgbiff middagen, men så har jeg klart å ta opp kjøttdeig istedefor biff. Hva gjør jeg? Skulle lage nok middag slik at moren og søstern min også fikk...Noen her som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 7e8ac...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 15. november 2013 #2 Del Skrevet 15. november 2013 Burgere med hjemmelaget burgerbrød? Eller en luksuslasagne med elg? Chili con carne er også godt med viltkjøttdeig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Del Skrevet 15. november 2013 Elgpizza! Elgkjøttdeig, steinsopp, champignon, (rosmarin?), løkAnonymous poster hash: 1b3c3...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 15. november 2013 #4 Del Skrevet 15. november 2013 Burgere med hjemmelaget burgerbrød? Eller en luksuslasagne med elg? Chili con carne er også godt med viltkjøttdeig. Elgburger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 15. november 2013 #5 Del Skrevet 15. november 2013 Du kan jo lage alt som du kan lage med vanlig kjøttdeig? Er den helt "naturell" bør du krydre den etter egen smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #6 Del Skrevet 15. november 2013 Kan jeg bruke den i viltgryte? Eller bør det være skav i den? -TS Anonymous poster hash: 7e8ac...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviendha Skrevet 15. november 2013 #7 Del Skrevet 15. november 2013 Få ting slår elgkjøttdeig-taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 15. november 2013 #8 Del Skrevet 15. november 2013 Hakk! Du vet sånn med poteter og løk og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 15. november 2013 #9 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg ville lagd elgkarbonader av de. Med potetmos, viltsaus og tyttebærrømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Fox Skrevet 16. november 2013 #10 Del Skrevet 16. november 2013 Kan jeg bruke den i viltgryte? Eller bør det være skav i den? -TS Anonymous poster hash: 7e8ac...3cd Det går helt greit å bruke den i viltgryte, jeg pleier å blande elgkjøtt og elgkarbonade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #11 Del Skrevet 16. november 2013 Tusen takk for svar alle sammen Det ble viltgryte med elgkjøttdeig, og resten av kjøttdeigen jeg stekte skal brukes i lasagne Anonymous poster hash: 7e8ac...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå