Gå til innhold

Jeg ble paff- falskheten lenge leve med omplassering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Så jeg fant en familie, og alle papirer gikk over til de.

Så er det en som sier til meg om jeg hadde levert hunden min til et omplasserings senter, nei, jo det måtte jeg ha gjort for der sto det en helt identisk tispe, med samme navn og alder, jeg ringte og jo det stemte, det var denne tispa.

Men jeg kunne ikke ta henne tilbake av hensyn til min egen helse.

Etter bare 2 dager var hun omplassert, fikk vite at det var en bra familie som hadde fått henne."

Jeg nekter å tro at dette er en formuleringsfeil fordi du skriver fra mobilen. Kan godt hende at en av historiene stemmer, men det lønner seg å holde seg til kun en versjon om du vil bli trodd i en debatt.

Anonymous poster hash: 65c79...afd

• Liker 4
Skrevet

"Så jeg fant en familie, og alle papirer gikk over til de.

Så er det en som sier til meg om jeg hadde levert hunden min til et omplasserings senter, nei, jo det måtte jeg ha gjort for der sto det en helt identisk tispe, med samme navn og alder, jeg ringte og jo det stemte, det var denne tispa.

Men jeg kunne ikke ta henne tilbake av hensyn til min egen helse.

Etter bare 2 dager var hun omplassert, fikk vite at det var en bra familie som hadde fått henne."

Jeg nekter å tro at dette er en formuleringsfeil fordi du skriver fra mobilen. Kan godt hende at en av historiene stemmer, men det lønner seg å holde seg til kun en versjon om du vil bli trodd i en debatt.

Anonymous poster hash: 65c79...afd

Ja, TS, noen oppdatering og avklaring på dette over?

Anonymous poster hash: 7bdfa...953

Skrevet

Selv om det er litt uforklarlig ang hvordan hunden ble omplassert, er det likevel riktig at de nye eierene skal henge ut TS med navn på FB om at hun er dyremishandler for sympati eller hva nå årsaken er?

Anonymous poster hash: 42295...7ba

Gjest M.E syke
Skrevet

Jeg tror det er blitt en masse misforståelser her og at TS ikke tør å komme med opdateringer.

Hun blir sikkert beskylt for å være troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...