Gå til innhold

Kan IKKE bruke skjøteledning på dette produktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et musikkannlegg jeg vil koble til, med mange, mange ledninger og det står i håndboken at jeg ikke burde bruke skjøteledning. Men da kan jeg jo ikke bruke det! Jeg har jo ikke nok hull i veggen til å koble til varmeovn, tv, spillkonsoll, subwoofer, musikkanlegg og dvdspiller!

Hvordan gjør dere det?

Bruker dere skjøteledning, eller driter dere i det?

Står jo at det er en sikkerhetsrisiko..

Anonymous poster hash: 5ae2d...121
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til en butikk som selger hi-fi og spør hva de anbefaler, er garantert noe du kan bruke. Samboer har en diger litt dyr skøyteledning til sitt anlegg så det går an.

Anonymous poster hash: c1aaa...507
Skrevet

Sikkert ikke et råd du vil ha, men hva med å leve et liv uten alle disse tekniske duppedittene?

Anonymous poster hash: e732b...9a3
Skrevet

Sikkert ikke et råd du vil ha, men hva med å leve et liv uten alle disse tekniske duppedittene?

Anonymous poster hash: e732b...9a3

Ts her.

Kanskje fordi jeg liker å spille HØY musikk, høre bassen dundre i både gulv, vegger og tak? spille spill, se på tv osv? :) Kan godt være med deg i skogen og leke med kongler altså

Anonymous poster hash: 4de60...476

Skrevet

Dra til en butikk som selger hi-fi og spør hva de anbefaler, er garantert noe du kan bruke. Samboer har en diger litt dyr skøyteledning til sitt anlegg så det går an.

Ts her.

Har allerede en svæær skjøteledning, lurer bare på om jeg skal tørre å bruke den. Siden det står at skjøteledning ikke er anbefalt å bruke til anlegget.

Skrevet

Ts her.

Har allerede en svæær skjøteledning, lurer bare på om jeg skal tørre å bruke den. Siden det står at skjøteledning ikke er anbefalt å bruke til anlegget.

Er det en grei type skjøteledning da? Ikke at jeg har peiling, men vil ikke anbefale en billig en.

Skrevet

Kanskje dette er et dårlig råd, men jeg pleier å bytte på hvilke duppeditter som skal plugges inn i veggen. Jeg bruker jo ikke alt samtidig. F.eks. på kjøkkenet har jeg en del greier, men har ikke nok stikkontakter til alle greiene. Den ene stikkontakten deler blenderen, kaffetrakteren og mikroen på. Jeg bruker jo ikke disse tre apparatene samtidig, så da går det greit å rullere. Jeg regner med at du ikke bruker alle dine ting samtidig heller? Kan du ikke bare trekke ett av tingene dine for å bruke den andre?

Anonymous poster hash: c01c2...e95
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje dette er et dårlig råd, men jeg pleier å bytte på hvilke duppeditter som skal plugges inn i veggen. Jeg bruker jo ikke alt samtidig. F.eks. på kjøkkenet har jeg en del greier, men har ikke nok stikkontakter til alle greiene. Den ene stikkontakten deler blenderen, kaffetrakteren og mikroen på. Jeg bruker jo ikke disse tre apparatene samtidig, så da går det greit å rullere. Jeg regner med at du ikke bruker alle dine ting samtidig heller? Kan du ikke bare trekke ett av tingene dine for å bruke den andre?

Anonymous poster hash: c01c2...e95

Jeg syns aldeles ikke dette var et dårlig råd! Man bruker f.eks. ikke en spillkonsoll og en DVDspiller samtidig.

Skrevet

La meg gjette, det er sikkert et amerikansk merke :P

Ser ikke problemet med å bruke en forgreining så lenge man ikke kobler til fire vifteovner pluss komfyren på den. Men jeg er ikke elektriker :)

Skrevet

Har et musikkannlegg jeg vil koble til, med mange, mange ledninger og det står i håndboken at jeg ikke burde bruke skjøteledning. Men da kan jeg jo ikke bruke det! Jeg har jo ikke nok hull i veggen til å koble til varmeovn, tv, spillkonsoll, subwoofer, musikkanlegg og dvdspiller!

Hvordan gjør dere det?

Bruker dere skjøteledning, eller driter dere i det?

Står jo at det er en sikkerhetsrisiko..

Koble den der en annen plass (rett i veggen). Resten kan du beholde.

Anonymous poster hash: 9061f...508

Skrevet

Har et musikkannlegg jeg vil koble til, med mange, mange ledninger og det står i håndboken at jeg ikke burde bruke skjøteledning.

Litt nysjerrig.

Hva står det på typeskiltet på dette anlegget? Hvor mange watt trekker greia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...