Gå til innhold

E-sigaretter - anbefaling av merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er så smått begynt å bruke E-sigaretter, noe jeg er strålende fornøyd med. Men han ønsker å bruke den på jobb, og han vil ha den liggende i lomma på lik linje med vanlige sigaretter. Dessverre ser det ut til at de han har kjøpt ikke er helt solide nok, de får små sprekker i væskebeholderen etter få ukers bruk.

Er det noen som har spesifikke E-sigaretter å anbefale? Noen som tåler litt, og er brukervennlige? Eller lure måter å oppbevare dem så de tåler samme behandlingen som vanlige sigaretter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette settet er bra, og kommer med etui. Jeg har brukt dette selv, men nå har jeg gått over til et som er litt kraftigere.

Ellers får en også kjøpt etui til å henge rundt halsen til diverse e-sigaretter.

De e-sigarettene som det er god effekt i, er gjerne noe større enn sigaretter.

http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/1300mah-vision-spinner-vivi-stv-nova-sett

Skrevet

Takk for svar :) Skal studere dem litt nøyere. Tar gjerne imot flere erfaringer.

Skrevet

NoSmoke har lager i Norge og alle varer sendes herfra. Det vil si at du ikke får noen ekstra moms eller tollgebyrer i tillegg til de prisene som står oppført på nettsiden.

Skrevet

Jeg lurte også på noe ang E-sigaretter. Jeg vil ha med nikotin, men det selges vel ikke i Norge?

Noen som kan anbefale en utenlandsk nettside der de selger kapsler med nikotin? :)

Skrevet

Du kan kjøpe selve e-sigarettene i Norge, og heller kjøpe væske med nikotin fra utlandet :)

Anonymous poster hash: 98dab...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...