Gå til innhold

Ubehagelig opplevelse. Puppestirring

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vet ikke om dette er rette sted for denne, men jeg syntes liksom ikke den passer på seksualitet heller..

De to siste dagene har to menn stirret på puppene mine når de har snakket med meg, og det liker jeg ikke! :o

Har aldri opplevd dette før, for egentlig har jeg nemlig ikke pupper. Bruker 75-80 A/B alt etter som.

Første gangen hadde jeg på en trang T-skjorte, så puppene syntes godt, og akkurat den BH'n får dem ganske godt frem, men allikevel da! Han kom på døra mi fra canal digital for å stille noen spørsmål, og hele tiden gikk blikket ned til puppene mine. Ikke morro!

Dagen etter var det min nye (som også har vært tidligere) nabo. Jeg møtte ham i oppgangen, han driver og flytter inn, og plutselig var han opptatt av puppene mine også.... hadde ikke trang T-skjorte, men en bluse med litt dyp V, dog ingen kløft for så mye pupper har jeg ikke.

En ting jeg har lært av dette er at jeg aldri i hele mitt liv skal gå til anskaffelse av siliconpupper, hvis det er sånn responsen skal bli!!

Jeg vil ikke noe med dette innlegget - måtte bare få ut min frustrasjon!!

Dette var jo helt nytt for meg....... :-?

Har jo hørt at kvinner med pupper har klaget over dette tidligere, men hadde ingen anelse om at det faktisk er så ubehagelig..... :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

for det første, så bryr ikkje menn seg om kva slags strl puppene dine har. 80b er jo mellomstore pupper det vel?

For det andre så ville eg sagt til han neste gong: "Sjå meg inn i augene når eg snakkar med deg då!" eller "Hei ansiktet mitt er her oppe!"

Skrevet

Det ER ubehagelig Mysan! Veldig! :klem:

Skrevet

Litt ubehagelig ja, har opplevd det selv, men det viser jo bare at menn liker pupper. Enten de nå er store eller små!

Skrevet

Jeg opplever det rett som det er (har store bryster, E-cup), og ja, det er ubehagelig. Man venner seg til det etterhvert da, og det er stort sett folk jeg ikke kjenner eller kjenner bare litt som gjør det (ikke at det gjør saken bedre da).

Gjest gjest1
Skrevet

Man får lyst til å droppe BH'n og ta på seg en svær genser, ikke sant?

Gjest StoreSky
Skrevet

TROR ikke jeg har opplevd det... Men jeg har vel så store at det ikke er pent lengere... :-(

Men opplevde sist jeg var på fest at en jente flere ganger kommenterte at skjørtet var litt kort. Høyt og tydelig: "Hei du! nå ser jeg nesten trusa di!!" Ble dødsfornærmet..Det var kort ja, men det hun eg mente var at jeg var for tykk til miniskjørt.

Da jeg møtte henne tildiger på dagen (før jeg hadde skjørt) sa hun at hun ikke brukte korte skjørt lengere fordi hun var blitt for tykk. Så det er vel der hunden ligger tenker jeg! Sjalusi. Men ubehagelig var det dog.

Gjest care
Skrevet

Ja det er ubehagelig. Å si til en mann, "hei øynene mine er her oppe" har jeg enda ikke vært så tøff å si. :oops:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja det er ubehagelig. Å si til en mann' date=' "hei øynene mine er her oppe" har jeg enda ikke vært så tøff å si. :oops:[/quote']

Nei, man vil jo helst late som ingen ting....

Når det gjelder min nygamle nabo, ble det ekstra ekkelt, for nå kan jeg jo ikke være naturlig med han lenger. Akk...

Jeg var med ham opp å så på leiligheten hans et par dager før, og han er innmari søt og hyggelig og morsom, og jeg har jo kjent han i så mange år. I går etter at han stirret sånn, og vi tok følge ned trappen også, så sier han at han har jo ikke fått sengen sin hit ennå, så kanskje han kunne få sove på armen min? For det hadde jo ikke vært så dumt....

Og vi som hadde en løselig avtale om å ta eg glass vin på balkongen hans også bare han kom i orden og sola kom frem..... nå blir jo det bare ekkelt og ubehagelig. Dumme nabomann!

Skrevet

Mm, det er ikke så hyggelig.

En annen lignende ting, er folk som sitter ved utebordene på kafeer etc. - de glor!

Utrolig ubehagelig å gå forbi et slikt sted når alle nistirrer.

Greit å "se på folk", men å stirre - :o.

Gjest Ethereal
Skrevet

Kanskje jeg skal være glad at mannfolk stirrer på RUMPA mi, for da slipper jeg å SE på at de gjør det (og det er en deilig ting ved å være i utlandet, så skjønner jeg ikke kommentarene de hiver ut).

Mannfolk! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er kjempe ekkelt , jeg har ganske store pupper og de blir ofte stirret på. Sist gang , så var det en av de som jobber på butikken som jeg er på hils med, vi ble stpående å snakke litt og det var dønn umulig å få øyekontakt, så jeg sa til han- De svarer ikke hvis du snakker til de.

Da ble han ganske flau :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ekkel gammel nabo.. slikt gjør at man får lyst til å flytte.. Blæh!

Gjest Constanze
Skrevet
Det er kjempe ekkelt , jeg har ganske store pupper og de blir ofte stirret på. Sist gang , så var det en av de som jobber på butikken som jeg er på hils med, vi ble stpående å snakke litt og det var dønn umulig å få øyekontakt, så jeg sa til han- De svarer ikke hvis du snakker til de.

Da ble han ganske flau :-)

:ler:

Den må jeg prøve!

Skrevet

Tror jeg er litt dårlig på å oppfatte slike ting, jeg... Kan ikke si at puppestirring er noe som plager meg i hverdagen.

Kanskje min ignoranse på dette området er like greit.

Så moralen får være: hev dere over det!

Gjest Constanze
Skrevet

En ting er nå de som nøyer seg med å stirre, men jeg har faktisk fått kommentert at brystvortene mine synes. Hvorfor kan ikke folk bare dra øynene til seg og holde munn?? :evil:

Gjest gjest1
Skrevet
Tror jeg er litt dårlig på å oppfatte slike ting, jeg... Kan ikke si at puppestirring er noe som plager meg i hverdagen.

Kanskje min ignoranse på dette området er like greit.

Så moralen får være: hev dere over det!

Hvis du står og snakker med en mann, og du ser at øynene hans er mer på puppene dine enn i ansiktet, så merker du det. Med mindre du ser alle andre steder selv når du snakker med folk da... Noen gjør jo det også, og da oppdager man jo ingen ting :ler:

Skrevet

Huff, ja.. Det er skikkelig ubehagelig!

Har tenkt flere ganger at jeg burde ta et skritt tilbake og nistirre på bulen på buksa til eklingen...som hevn, men jeg er ikke sikker på om de hadde lagt merke til det en gang...

Men den: "Du! De svarer ikke!" var en lur taktikk... Bare så dumt at man er altfor sjenert til slikt.

Men du verden så ekkelt og ubehagelig det kan være med sånn stirring. Fysj!

Skrevet

Hvis du står og snakker med en mann, og du ser at øynene hans er mer på puppene dine enn i ansiktet, så merker du det. Med mindre du ser alle andre steder selv når du snakker med folk da... Noen gjør jo det også, og da oppdager man jo ingen ting :ler:

Kanskje det er det jeg gjør... :ler:

Eller kanskje jeg er for opptatt av å kikke på det mannen har mellom beina. :wink:

Men seriøst: jeg har faktisk opplevd at personen jeg sto sammen med når vi snakket med en tredjemann, etterpå har sagt til meg at: Gud, så ekkelt, som han stirret på deg/puppene dine /utringingen din! Mens jeg selv bare har vært opptatt av ordvekslingen vi hadde og ikke lagt merke til noen ting!

Ja, jeg er sikkert litt rar...

Og ikke ser jeg dårlig heller :ler:

Skrevet

Jeg legger aldri merke til om folk titter på puppene mine, selv om jeg godt kan ha både grom utrigning og tettsittende overdel som gjør dem veldig synlige. Kanskje jeg bare kjenner folk som har litt oppdragelse, eller kanskje det er fordi jeg ikke ser folk i øynene når jeg snakker med dem, jeg leser munnen for å få med meg alt.. Det plager meg iallefall ikke, får meg heller til å glise. For noen vesener som blir satt ut av et par pupper :ler: Jeg synes ikke du skal bry deg så mye om det, mysan, heller komme med en godmodig kommentar for å påpeke at de er avslørt. Jeg synes ivertfall ikke at du skal slutte å være kompis med naboen selv om naboen har oppdaget at du er av kvinnekjønn :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...