AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Vurderer å dra til Ullared i Sverige for å gjøre unna julehandelen. Har du vært der og kan dele noen erfaringer? (Jada, vet det vil være stappa med folk og kø, tenker mer på vareutvalg, pris etc..) Anonymous poster hash: 18889...a9c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Tja.. Billig ræl. Som en gigantisk stor europris/nille. Ville aldri gitt bort Ullared-ræl i gave altså.. Kvalitet framfor kvantitet! Anonymous poster hash: d49b2...9b7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Jeg har kjøpt mye bra der til en BILLIG penge, tenker treningsklær, rideutstyr, hesteutstyr, hverdagsklær som feks jeans og tights, ELSKER ullared sportsbh'ene til 30 kr, eller ca pris der, de er ikke de beste, men fungerer godt til feks styrketrening hvor man ikke hopper og spretter så mye rundt. Er masse gode tilbud der, anbefaler deg å titte på nettet på tilbud osv. En ting er at det blir sinnsykt mye folk, omtrent som en maurtue, kan jeg med en gang love deg. Jeg var der tidlig på en hverdag i høst, og allerede da var det stappet. De som jobbet der fortalte at til jul så setter de opp egne ullaredbusser og det kommer busslass på busslass med folk dit... Anonymous poster hash: 2d051...b91 1
meta2 Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Var innom i sommer. Fikk parkering ikke så langt unna. Var en del folk, men vi satt handlevognen på et sted og så gikk vi rundt. Fant en del ting. Da vi skulle gå etter to timer var det nesten ikke folk i kassene, så vi kom fort ut. Ute sto det biler over alt. Vi valgte å kjøre et annet sted å spise.
super-ida Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Var der på onsdag..... Og jeg ville ikke lagt julehandelen der noe nærmere jul enn nå..... Vi ble anbefalt av noen venner som bor i nærheten å ikke reise rett etter den 20. I mnd som er den datoen da de fleste svensker får lønn. Ullared har myyyye ræl, men de har også ting som Lego, duplo, brio, levis, loreal osv.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå