Gjest sofie Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Vet ikke helt hva som skjer jeg nå!! testen i går og i dag viste svak positiv, men idag har det kommet litt blod som veksler mellom lyse rødt og brunt, trenger ikke bind men truseinnlegg:-( er det noen som har opplevd det samme?? Har brukt crinone i 14 dager kan det ha noen sammenheng med det? Kan det være en festeblødning? og isåfall hvor lenge skal den da vare?? mange spørsmål men jeg er så fortvilet!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 En festeblødning har skulle vært hos deg for lenge siden (når egget fester seg - og det har det jo gjort, siden du testet positivt), så en festeblødning er det ikke. Crinone har jo små-blødninger som en av de mulige bivirkningene, så det er fult mulig at det er bivirkning... JEg vet ikke.... har jo også lest at det ikke er uvanlig med småblødninger i begynnelsen av svangerskapet... Om du er bekymret så bør du vel ringe legen og få snakke med h*n. Elles så er det vel ikke stor annet å gjøre enn å vente og se.... Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå