AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Det sømmer seg liksom ikke å skryte av det på FB eller med naboene ved postkassa, men treåringen min med forstoppelse har akkurat tømt seg. Det er den største bæsjen jeg har sett noensinne, helt uforståelig at dette er fysisk mulig. Kunne ikke skylles ned og måtte deles, faktisk. Sånn, da har jeg fått det ut av systemet. Veldig glad for at den bøygen er tatt. God helg!Anonymous poster hash: 14981...d70 14
Gjest Magdalene Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Kjenner følelsen din! Husker datteren min slet med forstoppelse. Den lettelsen når hun endelig kom seg på du var sinnsyk 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Du skulle veid ungen før og etter!! Husk det neste gang og oppdater igjen. Anonymous poster hash: 13493...3d4 7
CC* Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 (endret) Det sømmer seg liksom ikke å skryte av det på FB eller med naboene ved postkassa, men treåringen min med forstoppelse har akkurat tømt seg. Det er den største bæsjen jeg har sett noensinne, helt uforståelig at dette er fysisk mulig. Kunne ikke skylles ned og måtte deles, faktisk. Sånn, da har jeg fått det ut av systemet. Veldig glad for at den bøygen er tatt. God helg!Anonymous poster hash: 14981...d70 You just made my day! God helg til deg også! Endret 15. november 2013 av CC* 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Gratulerer Anonymous poster hash: b1960...8df 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Du skulle jo bare ha tatt bilde av skiten! :D Anonymous poster hash: e1ceb...9cf 2
Sweet77 Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Det sømmer seg liksom ikke å skryte av det på FB eller med naboene ved postkassa, men treåringen min med forstoppelse har akkurat tømt seg. Det er den største bæsjen jeg har sett noensinne, helt uforståelig at dette er fysisk mulig. Kunne ikke skylles ned og måtte deles, faktisk. Sånn, da har jeg fått det ut av systemet. Veldig glad for at den bøygen er tatt. God helg!Anonymous poster hash: 14981...d70 Trodde det var ungen som fikk det ut av.. Men seriøst, hysterisk morsomt! Måtte vise det til mannen min, som brakk seg (slik han alltid gjør når det er snakk om "...." ), han syns du heller kunne ringt og delt det med svigermor, ble jo ren bonus! God helg til deg og tre-åringen! 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Uuuufffff. jeg synes fryktelig synd på 3-åringen, det må da ha vært inni helsike vondt for h'm, stakkar liten?? Anonymous poster hash: b7eb9...711
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Uuuufffff. jeg synes fryktelig synd på 3-åringen, det må da ha vært inni helsike vondt for h'm, stakkar liten?? Anonymous poster hash: b7eb9...711 Åh, ja, jeg synes også utrolig synd på ungen. Jeg selv er jo voksen, men jeg syntes iallefall det var DØDSVONDT sist gang jeg hadde skikkelig forstoppelse, ikke ble det noe bedre at jeg fikk rifter heller, som jeg enda har selv om det er 3-4 år siden.. Anonymous poster hash: 4408e...05d
Gjest Oblivion Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Du skulle jo bare ha tatt bilde av skiten! :D Anonymous poster hash: e1ceb...9cf Ugh... Altså, jeg skjønner meg ikke på folk noen ganger -et av de merkeligste tingene jeg har sett på fb noen gang var et bilde av spy nedover gardina og på kjøkkengulvet, og KUN det! Teksten var noe ala " Nåååå...Lillegull ble dårlig i magen og har akkurat kastet opp, staaaakar lille *putt inn et annet klissete kallenavn*. Og det er jo aller værst for oss voksne som må tørke opp!!!!"
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Det sømmer seg liksom ikke å skryte av det på FB eller med naboene ved postkassa, men treåringen min med forstoppelse har akkurat tømt seg. Det er den største bæsjen jeg har sett noensinne, helt uforståelig at dette er fysisk mulig. Kunne ikke skylles ned og måtte deles, faktisk. Sånn, da har jeg fått det ut av systemet. Veldig glad for at den bøygen er tatt. God helg!Anonymous poster hash: 14981...d70 Den her post er verdiløs uten bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Rifter? Er dette mulig? Det blir jo plutselig litt alvor av dette - noe man bør få undersøkt når ungen hater å bæsje?Anonymous poster hash: 14981...d70
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #15 Skrevet 18. november 2013 Rifter? Er dette mulig? Det blir jo plutselig litt alvor av dette - noe man bør få undersøkt når ungen hater å bæsje?Anonymous poster hash: 14981...d70 Det er mulig å få rifter av forstoppelse ja.. Men som regel så er det vel rifter som gror etterhvert. Jeg var vel bare uheldig Anonymous poster hash: 4408e...05d 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #16 Skrevet 18. november 2013 Stakkars deg, det er jo rett og slett noe...dritt!Anonymous poster hash: 14981...d70 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #17 Skrevet 18. november 2013 Den her post er verdiløs uten bilder. Enig. TS, neste gang arvingen produserer noe av ukristelige dimensjoner tar du bilder! Anonymous poster hash: 46f9b...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå