AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Når dere sier fine ting til ei jente over sms, men aldri face2face - hva mener dere da? Komplimenter som at hu er pen, og at hu er ei fantastisk jente tvers igjennom.. Bare ment som et vanlig kompliment? Eller ligger det noe mer bak?Anonymous poster hash: 4674c...182
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Edit: ei jente dere har god kontakt med, og er med i blant. I utgangspunktet ei venninne.. TSAnonymous poster hash: 4674c...182
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Det KAN bety at man egentlig har lyst til å fortelle personen hvor fantastisk personen er, men at det er litt vanskelig å finne den rette fornuleringen ansikt til ansikt. Spesielt i et definert vennskap, der man lurer på om man kan tenke seg å utforske noe mer.Anonymous poster hash: ad59f...05f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Om eg hadde skreve noko slikt til ei jente, men aldri sagt det til ho i person. Hadde det vert fordi eg var interessert, men ikkje funne riktige tidspunkt eller turd å sei det når eg var med ho. Anonymous poster hash: 0918f...87c
Kverulant1 Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Det høres ut som en sjenert fyr ja...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Han er nok bare sjenert. Er du interessert kan du gjøre det litt lettere for han og foreslå å møtes eller si noe tilbake. Ikke alle som er en prins på den hvite hesten! Anonymous poster hash: af021...a29
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Pleier å si fine ting til han tilbake Altså, vennskapet er ikke akkurat "definert." Har aldri snakket om "oss." Vi begge er nok litt sjenerte, og grunnen til at jeg ikke har sagt at jeg er interessert, er rett og slett fordi jeg er usikker på om det er gjensidig.. Og er redd for å miste han som venn. Men med de fine tingene han bare tør si over sms til meg, gjør at jeg begynner å tro litt at han faktisk liker meg. Vet ikke, jeg.. Vanskelig dette! Takk for svar Kom gjerne med flere synspunkter. TSAnonymous poster hash: 4674c...182
Gjest .-L-. Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 (endret) Tror han liker deg jeg Endret 15. november 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå