Gå til innhold

Den ekte Britney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest care
Skrevet

Har aldri tvilt på at det er slik hun ser ut. :wink:

Forøvrig lastet jeg ned denne siden her om dagen til 11- åringen som kommer til helgen. Hun tror nemlig britney ser ut som hun gjør på tv. Skal vise den til henne før hun drar på konserten på mandag. :tunge1:

Skrevet

Ikke for at jeg digger henne eller noe men, vi kan da alle ha a bad hair day ( i dette tilfelle må man ta med ansiktet og klærne og da :ler: )

Godt å se at sminke kan gjøre oss alle til supermodeller.

Hun som oss fleste andre må nok til med sminkekosten for å bli vakker.

Skrevet

Alle kan jo ikke være like vakre, til enhver tid.

Sånn er det bare.

Selv har vi vel også dager der vi ikke ser spesielt lekre ut?

Skrevet

Jeg synes ikke disse bildene var så ille, jeg.. :-?

Gjest 1111
Skrevet

Bildene var ikke sååå ille nei, og alle kan jo ikke være vakre til enhver tid. men likevel godt å se at hun også kan ha kviser, uren hud og en liten hake :wink:

Skrevet
men likevel godt å se at hun også kan ha kviser' date=' uren hud og en liten hake :wink:[/quote']

Det kunne jeg fortalt deg uten å ha sett disse.. ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

herregud, hvorfor skal vi trashe folk bare fordi de er kjente???? Jeg synes hun ser helt normal ut, jeg. Kjendiser kan også ha dårlig hud osv, men de får tross alt hjelp av profesjonelle stylister foran hvert show.

Skrevet
herregud' date=' hvorfor skal vi trashe folk bare fordi de er kjente???? Jeg synes hun ser helt normal ut, jeg. Kjendiser kan også ha dårlig hud osv, men de får tross alt hjelp av profesjonelle stylister foran hvert show.[/quote']

:klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Og topp er det at hun faktisk driter i om folk ser henne uten sminke, med bare litt slitne rester av mascara under øynene, og i slappe klær!

Synes det er tøft jeg. Jeg har nemlig en datter som omtrent ikke kan ta telefonen engang uten å ha fått på seg ansiktet - og det tar halvannen time å legge dette ansiktet. Vakker blir hun, men hun ligner ikke seg selv ....

Heia Britney som har selvtilliten sin i orden!

Skrevet

Stakkar Britney, som ikke kan gå på kiosken engang uten å ha en haug med fotografer rundt seg!

Skrevet

Stakkars jente.. Hadde vi blitt styla like mye som henne, hadde nok vi sett slik ut med proff hjelp og ;-) Privat ser hun ut som alle andre.

Skrevet

Jepp, hun er bare et menneske hun også.

Virkelig noen som har gått og innbilt seg at hun ser like styla ut hele tida ?

Det er jo ingen hemmelighet hva riktig sminke kan skjule (og fremheve)

Riktig lys på bildene også så blir det ekstra flott.

Gjest Phair
Skrevet

En ærlig sak. Men etter sminken og dømme tror jeg godeste Britney har vært på grisefylla. Og da ser man sjelden fresh ut. Men jeg gotter meg litt da--- :wink:

Skrevet

Hun så mer ut som hun hadde gått en uke på speed...

Samtidig som det føles litt godt å se vakre kjendiser på en mildt sagt dårlig dag, så får jeg faktisk litt-bittelitt (bare en ørliten smule altså) sympati for Britney, når jeg leser hvordan vi vanlige dødelige nærmest triumferer over hvor stygg hun er på disse bildene. Alle kan ikke se tipp-topp ut bestandig.

Gjest 1111
Skrevet

Okey, la meg bare få presisere:

Jeg lagde ikke denne tråden i et forsøk på å henge ut Britney. Jeg er fullt klar over at vi alle ikke kan gå rundt vakre hele tiden, at hun er akkurat som alle oss andre osv..

Var virkelig ikke meningen, føler meg fullstendig misforstått :oops:

Skrevet

Fant ikke noen bilder jeg....!?!

Skrevet
Okey, la meg bare få presisere:

Jeg lagde ikke denne tråden i et forsøk på å henge ut Britney. Jeg er fullt klar over at vi alle ikke kan gå rundt vakre hele tiden, at hun er akkurat som alle oss andre osv..

Var virkelig ikke meningen, føler meg fullstendig misforstått :oops:

Nei for all del- mente det ikke sånn. Synes bare det er et litt merkelig fenomen at vi elsker å se kjendiser gjøre en dårlig figur på den ene eller andre måten. Jeg sier vi, fordi jeg kunne like gjerne vært hovedinnleggeren som la ut den linken selv- som sagt det er godt å få bekreftet at de ikke er overmennesker de rike og berømte heller.

Gjest 1111
Skrevet

Takk Viva.

Følte meg plutselig som den stygge ulven jeg ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...