Vakkertsinn Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg er slank, men har fått litt ekstra fett på magen. Magen "buler" også ut i perioder når jeg har spist usunn mat, da spesielt en god del sukker. Jeg skal være helt ærlig på hva som er min drivkraft frem mot jul - jeg har kjøpt en flott kjole som krever en flatere mage. Hva bør jeg gjøre i forhold til kosthold og trening? Jeg trener ingenting! (Var flink før jeg fikk barn) Jeg har startet med å kutte ut alt godteri. Drikker ikke brus, kun vann og litt juice.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Spis sunt og i passe mengder, tren fornuftig. Det er hundrevis av tråder her om hvordan man lever sunt og går ned i vekt. Det er ingenting spesielt du kan gjøre for å miste fett på akkurat magen. Anonymous poster hash: 5155f...5fb
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Det er ingenting utenom ordentlig slanking som fører til at fettet forsvinner, meen du kan få magen til å fremstå som flatere ved å unngå kullsyre, karbohydrater (mer sunt fett i stede), juice fra konsentrat, gluten, sukker og tilsatt sukker. Da vil nok både oppblåsthet og vann forsvinne slik at magen ser flatere ut. Hvis du kutter ut alt ovenfor er det jo en god sjanse for at du faktisk går ned i vekt også. Anonymous poster hash: 351b4...ee8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Jeg er slank, men har fått litt ekstra fett på magen. Magen "buler" også ut i perioder når jeg har spist usunn mat, da spesielt en god del sukker. Jeg skal være helt ærlig på hva som er min drivkraft frem mot jul - jeg har kjøpt en flott kjole som krever en flatere mage. Hva bør jeg gjøre i forhold til kosthold og trening? Jeg trener ingenting! (Var flink før jeg fikk barn) Jeg har startet med å kutte ut alt godteri. Drikker ikke brus, kun vann og litt juice. Jeg kuttet ut brus, juice, saft med tilsattsukker, ja, alt av drikke som inneholder sukker - men jeg har ikke gått nei i vekt av det, kanskje magen ikke blir så opplåst, men ellers holder jeg bare vekten. Kan kanskje ha noe å gjøre med hvis du er tynn, at det skal mye til for å bli enda tynnere. Jeg vet ikke, jeg. Anonymous poster hash: 916e0...af5
Vakkertsinn Skrevet 15. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2013 Hold-in-undertøy! Hehe. Det har jeg prøvd, men jeg finner ikke min størrelse som er XS. Som du sikkert skjønner så er jeg ikke store dama, men magen vises godt likevel.
1999 Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Jeg er slank, men har fått litt ekstra fett på magen. Magen "buler" også ut i perioder når jeg har spist usunn mat, da spesielt en god del sukker. Jeg skal være helt ærlig på hva som er min drivkraft frem mot jul - jeg har kjøpt en flott kjole som krever en flatere mage. Hva bør jeg gjøre i forhold til kosthold og trening? Jeg trener ingenting! (Var flink før jeg fikk barn) Jeg har startet med å kutte ut alt godteri. Drikker ikke brus, kun vann og litt juice. Det finnes ingen snarvei til god helse! Tren og spis fornuftig. Man kan godt unne seg noe godt i helgene, så lenge det bare er i helgene.
Gjest Sagarmatha Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Hehe. Det har jeg prøvd, men jeg finner ikke min størrelse som er XS. Som du sikkert skjønner så er jeg ikke store dama, men magen vises godt likevel. Magen skal vises. Det er den mest levende og dynamiske delen av kroppen din. Magen vil i løpet av en dag variere ganske mye (som resten av kroppen for øvrig). Slanking er tull og tøys. Sunn livsstil er alt. Du er jo ei slank jente, så du vil trolig tjene godt på å trene kjernen din. Synes du skal trene både styrke og kondisjon. Hvor mye mosjon er du motivert for på en gjennomsnittelig uke?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Tren tryng styrketrening, spis mye proteiner og hold deg i et lite kaloriunderskudd. Når du får mer muskler på kroppen, så vil du automatisk se strammere ut. Anonymous poster hash: f16fc...8cc
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg prøver for tiden å få bort magefett, og. Kuttet ut godteri, kaker, kjeks, usunne drikker (det drakk jeg ikke så mye av uansett; hater brus..), nå kutter jeg ut brød, rundstykker og annet som inneholder en del gluten. Skal spise mer snekkebrød med en del fiber i. Jeg spiser mer frukt (spesielt banan) og grønt, spiser litt mørk sjokolade før trening (én sunn sjokoladebar). Og så trener jeg i mellom 2-3 ganger i uken (jogging). Håper jeg ser resultater om noen uker Å kutte ut sukker og hvitt mel er lurt; det er ofte dette som blir omgjort til fett i kroppen. En sunn og god livsstil er alt man trenger. Og mosjon. Anbefaler jogging og litt styrketrening, man kommer fort i god form. Etter to uker kan jeg jogge ganske mye, til å være nybegynner. Riktige sko og godt humør er alt som skal til:) Endret 16. november 2013 av s@nd 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Tren styrke. Anonymous poster hash: bca8a...8f2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #12 Skrevet 16. november 2013 Tren tryng styrketrening, spis mye proteiner og hold deg i et lite kaloriunderskudd. Når du får mer muskler på kroppen, så vil du automatisk se strammere ut. Anonymous poster hash: f16fc...8cc Her gikk det litt fort i svingene. "Tren tung styrketrening* er den riktige setningen:-P Anonymous poster hash: f16fc...8cc
Focklop Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 Trening og sunt kosthold. Latterlig enkelt. Men, så vanskelig... 1
Vakkertsinn Skrevet 16. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2013 Magen skal vises. Det er den mest levende og dynamiske delen av kroppen din. Magen vil i løpet av en dag variere ganske mye (som resten av kroppen for øvrig). Slanking er tull og tøys. Sunn livsstil er alt. Du er jo ei slank jente, så du vil trolig tjene godt på å trene kjernen din. Synes du skal trene både styrke og kondisjon. Hvor mye mosjon er du motivert for på en gjennomsnittelig uke? Jeg skal overhodet ikke slanke meg, er tynn nok. Men det er ikke hyggelig å se gravid ut i sjette måned når jeg går i kjole. Enig i at trening av kjerne høres fornuftig ut slik at magemusklaturen holder magen inne.
Gjest Ozelot Skrevet 16. november 2013 #15 Skrevet 16. november 2013 Det går ikke an å punktslanke seg. Men det du kan gjøre, er styrkeøvelser hver kveld som konsentrerer seg rundt mageområdet + kondisjon.
Gjest Sagarmatha Skrevet 16. november 2013 #16 Skrevet 16. november 2013 Jeg skal overhodet ikke slanke meg, er tynn nok. Men det er ikke hyggelig å se gravid ut i sjette måned når jeg går i kjole. Enig i at trening av kjerne høres fornuftig ut slik at magemusklaturen holder magen inne. Slanking var en kommentar i forhold til hva en annen her inne skrev. Slanking altså, bare tull og tøys. Ikke noe for deg eller andre som ikke ønsker en artikkel i Se&Hør. Jeg synes du skal ta sikte på 1-2 styrkeøkter i uken. Google litt på fullkroppsprogram, se instruksjonsøvelser på youtube (teknikk er alt her), fokuser på basisøvelser og kjør på. Så bør du også ha 1-2 kondisjonsøkter i uken. En rolig med relativt langt tempo, og en intervalløkt. Du kan for eksempel google 4*4 intervall for å ha et utgangspunkt. Så må du selvsagt ha et alminnelig sunt kosthold på siden av alt dette. Om du klarer å få vaskebrett på et par-tre uker vet jeg ikke. Men er du normal slank så bør det vise resultater i overkommelig fremtid. Til slutt, vi har alle ulike kropper, og er dermed disponert forskjellig der. Personlig føler jeg at aldri helt klarer å få den flate magen. Trener jeg mye styrke så blir magemusklene saktens definerte, men magen står likevel litt ut. Trolig vil jeg aldri klare å få den helt flate tv-magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå