Nimis Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg har nettopp begynt med tabata/intervall trening og trenger noen tips. Jeg sliter med å få målt tiden skikkelig. Og på grunn av dette blir intensiteten i intervallene ikke høy nok, forid jeg driver å skal følge med på klokka. Finnes det pulsklokker med timer som man kan stille inn til å ringe annahver etter 20 og 10 sekunder? Eller hvordan gjør dere andre det?
Gjest Daenerys Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Det finnes en egen timer til dette, kan sjekke navnet på min senere i dag om du vil? Den setter du til å pipe akkurat som du vil
Supraspinatus Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg bruker mobilen eller timeren vi har på veggen i gymmet. Den teller ned 3-2-1 til hver pause og til hver intervall.
nikamari Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Det finnes apper man kan laste ned, søk f.eks "tabata" i søkefeltet det du finner dine apper, så skal det nok komme noen, bruker det selv, kjempe effektivt
Leifr Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Eventuelt finnes det ymse mp3-filer med lydsignaler, som man kan spille av på egnet dings.
Nimis Skrevet 15. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2013 Det finnes en egen timer til dette, kan sjekke navnet på min senere i dag om du vil? Den setter du til å pipe akkurat som du vil Ja takk, gjerne!
Nimis Skrevet 15. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2013 Det finnes apper man kan laste ned, søk f.eks "tabata" i søkefeltet det du finner dine apper, så skal det nok komme noen, bruker det selv, kjempe effektivt Da skal jeg sjekke ut dette også, takk for tips!
Gjest Daenerys Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Gymboss! Kjøpte den på nettet, koster ikke mye. Da er du uavhengig av telefon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå