Gå til innhold

Ferietur med mamma , -og røyking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en ukes ferietur med moren min. Vi pleier å dele hotellrom. Problemet er at hun røyker og ønsker å ha hotellrom for røykere. Jeg røyker også på fest ol. Mer når jeg er sammen med henne. Jeg kjenner likevel det er litt ubehagelig med røykeren, selv om hun er flink å røyke ut av vinduet. Jeg håpet i det lengste at det skulle løse seg med at hotellet var røykfritt. Men ser at hun leter etter hotell med røykerom. tidligere har vi noen ganger hatt hotell for røykere og andre ganger ikke. Hun sa tydelig i fra nå at det ikke var så kjekt hele tiden å gå ut å røyke. Vil ikke være vanskelig, men kjenner det irriterer meg. Kanskje det og er litt prinsippsak fra min side.

Kan jeg få noen innspill hva andre hadde gjort? Jeg er passert 40 om det skulle ha noe å si?

Anonymous poster hash: 9a830...08e

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hva med å velge et hotellrom med balkong hvor hun kan røyke?

Skrevet

På tide med eget rom da, kanskje?

Anonymous poster hash: 767a2...570
Skrevet

Hva med å bestille to hotellrom? Når dere er såpass voksne er det jo uansett slitsomt å bo helt oppå hverandre. Bestill to enkeltrom! (Jeg er åtte år yngre enn deg og hadde ikke orka å dele rom med mamma over lengre tid, vil tross for at vi har et veldig godt forhold).

Som røykallergiker har jeg for øvrig stor forståelse for at du ikke vil bo på et rom som stinker røyk selv når ingen faktisk røyker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...