Kipa Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 min lille venn har en favoritt- side som han legger hodet på, har hatt det hele tiden. Vi prøver å legge han på den andre siden, men det er søren ikke lett- vilje har han også.. Hodet er litt skjevt. Jeg har hørt at det helt opptil 1 år er foranderlig og at det derfor ikke er noe å stresse med, men litt stressa blir man jo :-? Noen med erfaringer på akkurat dette?? Noen fysioterapeuter her? På helsestasjonen sier de ingneting. Sa at det var ingen krise på 6ukers kontrollen, men vi måtte passe litt på, noe vi har gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 Datteren min var skakk,hun hadde hodet mer til den ene siden. Helsesøster skrev et brev som jeg hadde med til lege og hun henviste oss til en fysioterapaut og der lærte vi øvelser og det å myke opp muskler. Etter noen måneder blir det borte. I vårt tilfelle ble vi oppfordret til å trene. Ta en sjekk og se om kanskje det trengs på barnet ditt. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2004 tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 7. mai 2004 #4 Del Skrevet 7. mai 2004 Sånn ar jeg opplevd med mine barn og. Trikset er å få de til å ligge på den siden av hodet som de ikke vil ligge på. Det kan gjøre ved å få oppmersomheten deres. F eks så vil barnet bare ligge på venstre side av hodet. Da står vi på høyre siden og får oppmerskomheten bort der en stund eller vi gjør noe annet som får barnet til å ligge på høyre side en stund. Det var disse tipsene jeg har fått av helsestasjonen. Og formen på hodet er helt fin i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå