AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Del Skrevet 15. november 2013 Lider valgets kval i forhold til farge på kjøkkenfronter, og klarer rett og slett ikke å velge. Har gjort venner og familie gale nærmest. Valget står mellom IKEAS Ringhult høyglans grå og Veddinge grå. Sistnevnte er alt ikke høyglans, men en lysere gråfarge. Høyglanslaternativet er litt mørkere grå. Høyglans koster også ca. 4000 kr mer totalt. Håper noen som har disse kjøkkenene, eller vet noe om dette kan si hva de mener? Blir f.eks. høyglansfronter fortere synlig flekkete og stygge enn fronter som ikke er høyglans? Vedlikehold generelt; er det sannsynlig at høyglans er mer slitesterkt, enn den typen som ikke er høyglans? Anonymous poster hash: d9943...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 15. november 2013 #2 Del Skrevet 15. november 2013 Har sett begge og personlig tror jeg at jeg hadde blitt lei av høyglans, men det kommer jo litt an på resten av kjøkkenet og hjemmet. Fordeler med høyglans er at det er lett å fjerne flekker. De trekker jo ikke inn, men man må være litt mer nøye når man vasker av dem for å unngå striper og sånt. Noen typer flekker vil også synes bedre på høyglans. Særlig slike ting som fingermerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 15. november 2013 #3 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg hadde ikke tatt høyglans. Ikke synes jeg det er så fint, det er upraktisk med tanke på flekker og ikke er det trendy lenger, heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #4 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg elsker høyglans, men Veddinge grå var nydelig faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Del Skrevet 15. november 2013 Høyglans er grusomt, både estetisk og praktisk. Anonymous poster hash: 50a83...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weetos Skrevet 15. november 2013 #6 Del Skrevet 15. november 2013 Ville valgt veddinge grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 15. november 2013 #7 Del Skrevet 15. november 2013 Høyglans er fint å se på, men veldig lite praktisk.. Blir veldig lett merker på det som syns godt. Bare på mitt lyse kjøkken vasker jeg over deler av innredningen hver dag, og det er mye verre med mørk høyglans.. Ville gått for den andre gråfargen. Et annet preg så klart, men den er kjempefin (har den på badet selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2013 #8 Del Skrevet 15. november 2013 Det her likte jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå