Gå til innhold

Er utrolig forelsket. Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hodestups forelsket i en gutt. Han er vanligvis ikke den typen gutter jeg faller for. Han er litt nerdete, stille og rolig, sjenert og i starten syntes jeg ikke han var så kjekk. Men nå synes jeg han er nydelig og han er så utrolig snill og omtenksom. Jeg føler meg trygg på han, at han er den typen som ikke vil noen vondt og som alltid vil stille opp.
Vi har kjent hverandre i rundt en måneds tid og i starten var det mest jeg som satt igang samtaler, men etterhvert begynte han å prate med meg også. Han er utrolig morsom å prate med og vi har hatt flere sene kvelder hvor vi har hatt veldig gode samtaler.
Jeg vet han har litt dårlig selvtillit mtp utseende hans. Og ei venninne av meg (som vet jeg liker han) hadde visst snakket med han (i fylla) og han sa at jeg var for pen for han. Han lo litt når han sa det og jeg vet ikke helt i hvilken kontekst de snakket om det, men liker han veldig.
Vi har funnet på ting sammen, slik som å gå på kino, gå turer og bare spist sammen, men det har liksom ikke vært dates i den forstand. Og jeg er litt redd for at hvis jeg ber han med på noe sånt at det blir mer vennskapelig. Vi småflørter litt, men jeg er litt redd for å være altfor frampå.
Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: d95f6...5f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere småflørter jo allerede litt som du sier, så da må han jo ha en viss interesse av deg også? Regner med at siden han er litt småsjenert så er han ikke typen som flørter med alt og alle?

Skrevet (endret)

Hvis du spør om å finne på noe kan det bli ansett som vennskapelige møter?

Jeg tror jeg bare hadde lurt han med på en date igjen (ikke din skyld om han tolker det feil). Og under dette møtet hadde jeg vist interesse og flørtet med han; gjort det litt mer klart?

Edit: Han virker som typen som ikke tror at du er interessert i han så lett. Virker som at han synes du er for bra for han o.l og har vansker med å se det. Prøv å hjelp han litt med å se at du er forelsket ;)

Endret av Chouchou
  • Liker 1
Skrevet

Vi skal på kino til uken, jeg får prøve å være litt mer frampå denne gangen da :)

Anonymous poster hash: d95f6...5f0
Skrevet

Hvis han er sjenert så må du kanskje hjelpe han litt ;)

Gi han en klem etter kinoen og gå for kyss! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...