Gå til innhold

Ei i svigerfamilien som ikke liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfamilien altså. Det er snakk om kvinnen som er gift med broren til samboeren min. Jeg har sendt venneforespørsel to ganger, men det blir ikke akseptert. Ikke første gang ihvertfall, denne gangen står det bare at venneforespørsel er sendt.

For noen dager siden hadde hun bursdag, og jeg sendte melding til henne (kan ikke skrive på veggen hennes når hun ikke er på vennelista mi) for å gratulere henne med dagen. Fikk ikke noe svar. Men jeg vet hun er pålogget, hun er svært aktiv i følge samboeren sin facebook. Vet han chatter med henne ofte.

Da jeg hadde bursdag fikk jeg ikke et eneste livstegn fra noen av dem.

Vil ikke overdramatisere her, mener jeg begynner jo å lure på om de ikke liker meg. Vi er ikke ofte på besøk (de bor ca 1 time unna), men når vi er på besøk virker det helt ok. Virker ikke som de verken hater eller elsker meg.
Hva hadde dere tenkt, kun utfra facebookinformasjonen her?

Anonymous poster hash: a8145...05e
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Ná er ikke jeg noen fan av facebook generelt, men syns at det er best á ikke tenke for mye over dette. Hvis de oppfórer seg ganske sá normale nár dere besóker dem, sá er jo ikke det sá ille, eller?

Med meg og mannen min sá ble vi mislikt av sóstra hans og mannen hennes fordi vi ikke kom sá ofte pá besók til dem. ;) Vi har próvet á ta litt kontakt med dem tidligere pá familie bursdager, men da gár det for det meste sánn at de velger á overse oss. Syns jo at dette er veldig dumt, men hvis de ónsker á vaere pá denne máten, sá har vi valgt á bare holde oss unna dem.

Du kan jo se det litt an, og á fortelle mannen din om hvordan du fóler, kanskje han vil snakke med broren sin om dette eller snakke med kona til broren sin? Hvis det er en misforstáelse, sá er det mye som kan bli lóst opp nár en bare kommer ut med det som plager en. :jepp:

Skrevet

Jeg har personer i nær familie (kusiner, fettere osv) som jeg ikke godtar på Facebook av forskjellige grunner. Ville ikke tenkt over det og hadde slett ikke sendt flere forespørsler om jeg ble avvist første gangen. Det er ikke sikkert hun misliker deg, men at hun ikke ser på deg som en venn (og har Facebook som en venne-ting).

• Liker 1
Skrevet

Syns det høres rart ut jeg da, og at hun oppfører seg dårlig som ikke svarer på en bursdagshilsen når hun er aktiv og må ha sett den.

Skrevet

Tror det bare er å drite i ho. Kusina til xen min likte meg rett og slett ikke, å prøvde å ødelegge mellom oss. Noe jeg så, men han brydde seg ikke noe om det. Fordi det var tåpelig. (de står hverandre ganske nær). Eneste jeg gjorde var å hilse og ikke være frekk, for da har de en grunn til å klage. Så bare vær blid og glad når du møter ho.

Anonymous poster hash: c4374...31c
Skrevet

Hadde spurt henne på en litt tullete måte neste gang jeg traff henne om hun ikke ville være venn på face.

Anonymous poster hash: 597bc...c30

Skrevet

Pappan min har så si skremt bort alle i sin nærmeste familie og svigerdøtre, og han må møte sine nærmeste en og en...einaste som har funker :klaske:

Grunnen til det er at han er analyserende, sladrete og mistroisk til de fleste :opplyser: og alle andre mennesker er dessverre ikke like perfekt som han. :cry3:

Kjæresten min lærte meg å ikke ta det personlig, tenke at det ikke er vondt ment og at man må velge å leve sitt eget liv, og respektere og akseptere familien, også de rare.

Tror du bare burde drite i henne og oppføre deg som deg selv videre. Noen er alltid rare i familien.

Anonymous poster hash: 45ddf...c3a
Skrevet

Hvis du sender melding til en du ikke er venn med, kommer det ikke varsel og den havner ofte i "annet"-boksen. Sjekket den en gang, og fant et år gammel melding ... At hun ikke vil være venn med deg, kan ha å gjøre med at du er familie.

Så dette trenger ikke bety noe.

Anonymous poster hash: d0694...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...