Gå til innhold

Har bare uflaks når det kommer til dating...her er noen eksempler;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått singel i litt over ett år (er i midten av 20-årene). Jeg må først og fremst si at jeg trives som singel, men er også på utkikk etter noen som det kanskje kan bli noe mer med. Jeg er ikke desperat på noen måte, men jeg (som alle andre) savner å ha noen innimellom.

Jeg har i det siste året gått på noen dates. Det har ikke alltid gått etter planen, for å si det slik. Vi kan jo starte med den første;

1. Dette er en fyr jeg har hatt en crush på i et par måneder. Møtte han en helg. På fredagen den helgen tok han meg ut på middag, vi dro hjem til han og hørte på musikk og snakket til langt ut på natt. Ingenting skjedde enn litt småkyssing. Dro hjem selv om det var midt på natten, syns det hadde vært litt rart å overnatte hos en jeg nettopp hadde møtt.

Lørdagen møttes vi igjen,vi gjorde det samme, hadde det kjempekoselig.

Etter denne helgen viste han meg mye interesse, han hadde "kjælenavn" på meg og hintet til at han var interessert (han sa det også rett ut ved et par anledninger).

Fast forward til da han er ute på jobbreise, vi fortsetter kontakten som før på både Skype,Facebook, SMS og alt det der. Han planlegger å treffe meg igjen. Jeg har hele tiden hatt en mistanke om at han er en player og at han egentlig sier det samme til alle jenter han snakker med (utifra kommentarene jeg har lest av han på andre jenters bilder osv). Jeg spør hva hans intensjoner er,om vi skal date eller om vi bare er venner. Da blir fyren helt rar og sier at jeg tydeligvis har innbilt meg alt sammen. Sletter fyren og kutter kontakten tvert.

2. Etter hvert, som alle single mennesker der ute gjør før eller senere, registrerte jeg meg på sukker. Her møtte jeg neste fyr; smart, oppegående,kunne chatte med han i timesvis om alt og ingenting. Virket som en fyr som det var lett å prate med og han virket veldig interessert.

Han bodde litt utenfor der jeg nå bor, så det var litt dømt fra starten av; men han uttrykte at avstand ikke var noe problem for han.

Han maste en del om å møtes og begge følte det var egentlig på tide siden vi hadde pratet sammen ganske lenge. Vi valgte en helg der ingen av oss hadde lagt noen andre planer. Jeg booket et hotellrom der han bor for en helg fordi jeg ønsket ikke å overnatte hos han. Vi møttes, han var like søt som på bildene og vi hadde en koselig middagsdate. Etterhvert dro vi innom hotellrommet mitt fordi jeg skulle lade telefonen min, for så å deretter dra igjen. Dessverre skjedde det litt mer enn jeg hadde planlagt, og selv om alle sier at sex på 1. date er fy-fy, så må det sies at jeg hadde pratet med denne fyren daglig i noen måneder så jeg følte at vi kjente hverandre allerede. Vi hadde snakket om hva vi ville og ønsket, og vi delte veldig mye med hverandre.

Etter dette drar han hjem og neste dag så spør jeg når han vil møtes igjen for å finne på noe. Han svarer ikke på flere timer, og når han svarer så sier han at han er opptatt resten av dagen med å sortere noen bøker (??). Hører ikke noe fra han bortsett fra den ene meldingen. Jeg begynner å ta hintet,men neste dag velger jeg å sende en melding igjen,og spør om han vil treffes før jeg drar hjem igjen. Ingen svar, selv om jeg ser at han har lest meldingen (Facebook). Han svarer først sent på kvelden da jeg allerede har kommet meg hjem, der han finner på enda en latterlig unnskyldning.

Jeg sletter fyren fra kontaktlisten og alt som er, og han later som om han ikke skjønner hva han har gjort galt. Jeg forklarer at han bare kunne sagt at han ikke var interessert istedenfor å unngå meg. Han svarer da med at han ikke er ute etter forhold akkurat nå (oversatt; ikke ute etter et forhold med meg), helt motsatt av det han hadde fortalt meg hittil.

3. Etter en stund så tør jeg å møte neste fyr, fra samme datingnettsted. Vi prater daglig og har en god tone, han kommer med mange komplimenter. Vi møtes etter 3 uker og etter en kveld hvor vi bare hang sammen og pratet, så hører jeg nesten ingenting fra han igjen. Enda en fyr som mistet interessen.

Så langt har jeg bare hatt uflaks og tiltrukket meg helt feil type menn/gutter. De virker interesserte i meg over nett,men når de møter meg så mister de interessen.

Jeg er ikke spesielt pen,men vil ikke si at jeg er noe spesielt stygg heller. Er slank og mange sier at jeg er søt.

Mistenker at jeg ser mye mer attraktiv ut på bilder enn på 'ekte', iallefall på noen bilder.Likevel, det unnskylder ikke måten disse har kuttet kontakten på.

Er det flere som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: e62a4...1d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk "Datakameratene sjekking" på youtube, der finner du en video som jeg lover du kommer til å få latterkrampe av, så den 7-10 ganger og ler fortsatt :)

Tenk om alle nordmenn var slik, alle ville forblitt single og ugifte.

Anonymous poster hash: 33f45...af3

Skrevet

Jeg har det litt som deg, ts. Bortsett fra at min uflaks også gjelder utenfor nett. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre, har nesten begynt å tro at jeg er stygg og at all men are dogs. Det virker ikke som noen menn er interessert i meg, hverken de kjekke eller de stygge.

Jeg har også inntrykk av at de mennene som er på sukker er veldig utseendefiksert og opptatte av kropp, så tror ikke det er noen vits for meg å møte noen der mer.

Anonymous poster hash: 81fab...18e
  • Liker 1
Skrevet

Du gir alt på en sølvfat til dine dater :) uten at det spør, venter på det eller har det minste mulighet for å jakte på :) det er jo veeldig enkelt å se , og du kjører omtrens samme program med alle dine dater.

Skrevet

Date nummer 2 hørtes ut som en av de jeg har datet...

Trøst deg med at slik er det for flere av oss, meg inkludert. Bare ta tiden til hjelp, bit tenna sammen og tek positivt :)

Skrevet

Ha gjerne realistiske bilder og tenker jeg.. fint med ekstra fine bilder, men pass på at du er gjenkjennelig :)

Anonymous poster hash: 0c6f8...afe
Skrevet

Du gir alt på en sølvfat til dine dater :) uten at det spør, venter på det eller har det minste mulighet for å jakte på :) det er jo veeldig enkelt å se , og du kjører omtrens samme program med alle dine dater.

Glemte å legge til han jeg møtte nylig;

Først tok vi en kopp kaffe sammen, deretter spurte han om jeg ville spise middag (man starter alltid med kaffe først,så om man finner ut at man liker personen så går man over på middag).

Etter et par timer hintet jeg om at jeg skulle hjem,men han sa at han ønsker at jeg var med han mer for han hadde det gøy/artig med meg.

Kjørte meg hjem, gikk inn for et kyss men fikk bare en klem.

Tekstet litt i ettertid, han ringer av og til, betyr at han har noen form for interesse. Men plutselig, sluttet å svare på meldinger og har ikke svart på siste meldingen jeg sendte han for TO uker siden.

Har absolutt ikke gitt noe som helst på sølvfat, likevel mister de interessen.

Skrevet

Ha gjerne realistiske bilder og tenker jeg.. fint med ekstra fine bilder, men pass på at du er gjenkjennelig :)

Anonymous poster hash: 0c6f8...afe

Jeg photoshopper ikke bildene mine eller redigerer de, og jeg tar ikke de fra vinkler der man ikke gjenkjenner personen 100%.

Jeg har bare en tendens å se annerledes ut på bilder og real life, men også fra bilde til bilde...og fra lys til lys...

Noen ganger føler jeg meg sånn som dette her;

Morsomt til en viss grad, men litt for sant....

http://www.youtube.com/watch?v=TFeUrC2gR30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...