Tosca Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Hvis jeg veier meg om kvelden, og så igjen morgenen etter. Hva er grunnen til at jeg er lettere om morgenen? Før jeg har gått på toalettet selvsagt. For gjør jeg det, så er jo forklaringen enkel. Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #4 Skrevet 7. mai 2004 hmm.. men er det vekta om morgen eller kveld som teller da...?? Hos meg er det nesten 2kg forskjell..
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Morgen ja. om kvelden har du som regel mye mat i kroppen og det er jo ikke "ordentlig" vekt. vei deg naken med tom mage, etter du har gått på do, så får du din riktige vekt
jordbær Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Bruker mye energi på natta. F.eks. til å fryse eller å svette.. Så det er ikke så rart at man mister litt vekt. Maten i magen er borte og omdannet til energi og kroppen mister, som andre har nevnt, væske.
Tosca Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2004 Vekten min hadde redusert med 100g, og da går det an å forklare med væsketap o.l., men samboeren min veide 700g mindre neste morgen. Det synest vi var mye. Men når Gjest her sier at hun mister 2 kg, da er det vel ikke så rart likevel.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Jeg veier meg alltid om morgenen etter jeg har vært på toalettet. Har testa ut hvor mye det utgjør å veie seg om kvelden i forhold til om morgenen, og det er som oftest mellom 0,5 og 1,0 kg, avhengig av hva man har spist. K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå