AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 hei er en jente på 13 som skal være alene hjemme i helga med en venninne. tingen er bare det at jeg er litt redd for innbrudd og sånt, selv om vi bor i en liten by og ikke sentralt i det hele tatt. hvordan skal jeg slutte å være så redd? har dørene låst hele tiden, men føler meg fortsatt litt usikker Anonymous poster hash: 0c401...d9c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 bump Anonymous poster hash: 0c401...d9c
absinthia Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Spør foreldrene dine om de kan få noen de kjenner til å komme innom eller si at du ikke kan være hjemme alene. Hvorfor skal dere være alene?
Marsipan Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 (endret) Har du fortalt foreldrene dine at du er usikker? De er ikke tankelesere, og dere trettenåringer har lett for å framstå som veldig selvsikre og tøffe Jeg er helt sikker på at foreldrene dine ikke vil reise fra deg hvis de vet at du er redd når du er alene! Endret 14. november 2013 av Marsipan
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 har du en nabo som kan stikke innom en gang i blandt bare for å se at alt er i orden? ha evt nr til den personen i nærheten så du kan ringe om det er noe å snakk med foreldrene dine om det ikke gøy å være redd..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 vi skal være alene fordi vi har lyst, og fordi foreldrene mine skal pusse opp på hytta så det er ikke noe gøy å være med. også avtalte jeg nettop med storebroren min at han skulle komme innom å sjekke på oss så nå føler jeg meg tryggere takk for svarene Anonymous poster hash: 0c401...d9c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå