Gå til innhold

tips til nettside for rimelige hverdagskjoler (vinter) for oss med litt kurver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker helst å gå med kjoler med tights eller tykk strømpebukse om vinteren. Men jeg har lagt på meg endel rundt hofter og mage, og sliter med å finne fine (og rimelige) kjoler som ikke er trange/ettersittende i midje/mageområdet.

Tips til nettside? Håper noen vet!

Anonymous poster hash: af2b0...444
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurver er hvis du har hofter og pupper. Mageflesk er dessverre noe helt annet...

Anonymous poster hash: c0d0d...21c
  • Liker 3
Skrevet

Kurver er hvis du har hofter og pupper. Mageflesk er dessverre noe helt annet...

Javel, og du har ikke mye å finne på i kveld? Da koser jeg meg med mageflesket mitt og vet det finnes mennesker der ute som lever et så stusselig liv at de svarer ekkelt til folk de ikke kjenner. Ha en fin kveld videre!

• Liker 4
Skrevet

I alle dager, hva slags svar er dette? TS har da ikke skrevet et skvett om kurver i hovedinnlegget sitt i det hele tatt, men ber om tips til nettside hvor hun kan finne kjoler som ikke er ettersittende i midje- og mageområdet? Ærlig talt, det må kunne gå an å svare folk på en skikkelig måte, vel!? :scorpis:

TS: Jeg tror at blant annet Ellos og Sparkjøp kan ha en del kjoler som er mindre ettersittende i passformen :-)

Skrevet

sportmann.no har mange fine tunika og "hverdagskjoler" !

Skrevet

sportmann.no har mange fine tunika og "hverdagskjoler" !

åj, flotte ting her. Har de bare nettbutikk? Når man har former er det best å prøve i butikk... Eller hvordan er de i størelsene? :biggrin:

Skrevet

De har bare nettbutikk. Str er veldig standard - jeg bruker medium / 38 og klærne jeg bestiller passer alltid!

• Liker 1
Skrevet

ED121C01I-Q00@1.1.jpgEr det noko sånt du ser etter? Fann den på Zalando og tenker den kan vere fin å ha til kvardags. Ekstrapluss er at fasongen gjer at eg slepp å halde inn magen! :)

Skrevet

Ups! Fann visst fleire fine...

SK321C02L-102@1.1.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ups! Fann visst fleire fine...

SK321C02L-102@1.1.jpg

Veit ikkje kvifor denne blei posta som anonym, eller kvifor bilde vart så lite.

:vetikke:

Skrevet

Hva slags stil har du? Romantisk/nostalgisk, bohemsk, rocka, klassisk? Enklere å gi tips om man vet dette!

Anonymous poster hash: 04e4f...915
Skrevet

Jeg liker helst å gå med kjoler med tights eller tykk strømpebukse om vinteren. Men jeg har lagt på meg endel rundt hofter og mage, og sliter med å finne fine (og rimelige) kjoler som ikke er trange/ettersittende i midje/mageområdet.

Tips til nettside? Håper noen vet!

Samma her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...