AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 mnd og vi holdt på i 9 mnd før det. Jeg liker å kjøpe ting til han, og prøver å gi han små oppmerksomheter ofte. Vi har forresten avstandsforhold. Men jeg har aldri fått noe av han. Mener ikke å virke egoistisk eller noe, men hadde vært litt koselig å få en blomsterkvast eller noe som viser at han tenker på meg. Er ikke gaven som teller om dere skjønner. Er jeg kravstor? Jeg er forresten student og han jobber heltid som fagarbeider.Anonymous poster hash: 29886...491
globalagogo Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 (endret) opppps logga på søstersen sin bruker ;-D Endret 14. november 2013 av vestia
Tropic Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Husk at ikke alle viser kjærlighet ved å gi ting, dette er tydeligvis din måte å vise kjærlighet på, men det er nok ikke hans
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Med mindre du har hatt bursdag i løpet av de tre mnd dere har vært sammen synes jeg kanskje det virker litt rart å forvente å få ting. Som Tropic sier, ikke alle gir gaver for å vise at de er glade i noen. Anonymous poster hash: 957ea...59d 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Den der har jeg brent meg på selv. Ikke kjøp gaver.. Det kommer å biter deg i ræva når dere er over, når du innser at du kunne spart de pengene uten at det hadde svekket forholdet på noen måte. Vis heller på en annen måte at du er glad i han. Anonymous poster hash: 5e492...19a 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Synes det var litt tidlig å begynne å tenke på dette etter bare tre måneder.Anonymous poster hash: eb3ee...1d0
Skilpadden Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Kjenner igjen følelsen. Kjæresten min er og sånn. Jeg har aldri fått noe gave fra han. Bare på bursdagen min. Mens jeg alltid har kjøpt sånne smågaver. Ting som han har på en måte ønsket seg. Han har aldri sagt at han har ønsket de tingene, men jeg har klart å lese mellom linjene. Og jeg har aldri fått noe så lite som en rose ... Jeg tok det opp en gang, og brant meg på det. Ikke ta det opp. Nytter ikke. Så en dag ble jeg så jævlig irritert og kjøpte en rose til han, og jeg er JENTA i forholdet og det er jo Mannen som skal kjøpe roser. Men jeg tror ikke han skjønte at jeg prøvde å være nedtalende Han bare tok det i en flaske og passer på den enda.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Jeg skjønner at jeg ikke skal forvente noe. Men vi får ikke sett hverandre så ofte fordi vi bor på hver vår kant av landet. Så er liksom ikke bare å diske opp med favorittmiddagen hans. Jeg mener jo heller ikke at han skal skjemme meg bort med masse ting og tang, men ønsket vel egentlig mer bare at han skulle ja, vise det på et vis. Når vi møtes så er det jo som oftest jeg som drar opp til han i tillegg. Men da vet jeg at jeg er litt kravstor Tusen takk folkens! Anonymous poster hash: 29886...491 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Kjenner igjen følelsen. Kjæresten min er og sånn. Jeg har aldri fått noe gave fra han. Bare på bursdagen min. Mens jeg alltid har kjøpt sånne smågaver. Ting som han har på en måte ønsket seg. Han har aldri sagt at han har ønsket de tingene, men jeg har klart å lese mellom linjene. Og jeg har aldri fått noe så lite som en rose ... Jeg tok det opp en gang, og brant meg på det. Ikke ta det opp. Nytter ikke. Så en dag ble jeg så jævlig irritert og kjøpte en rose til han, og jeg er JENTA i forholdet og det er jo Mannen som skal kjøpe roser. Men jeg tror ikke han skjønte at jeg prøvde å være nedtalende Han bare tok det i en flaske og passer på den enda. Ja er det jeg mener! Men vil jo ikke virke helt gal etter ting heller, blir litt rart å ta det opp med han tenker jeg. Men er mange som har spurt om jeg har fått roser av han ennå. Og når jeg sier nei så blir de litt overrasket. Men ser at de fleste her mente at jeg ikke skal forvente noe Anonymous poster hash: 29886...491
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Synes det var litt tidlig å begynne å tenke på dette etter bare tre måneder.Anonymous poster hash: eb3ee...1d0 Skal ordlegge meg litt annerledes Vi har vært offisielt sammen i 3 mnd. Uoffisielt i 7 mnd Anonymous poster hash: 29886...491
Gjest Ozelot Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Haha, minner meg om en historie jeg hørte fra ei venninne en gang i tiden. Forholdet hadde vart en stund(husker ikke helt hvor lenge) og til slutt ble det jul. Jenta i forholdet ville gi noe veldig bra til gutten, han var jo kjæresten hennes og det var jo tross alt jul. Så hun dro til butikken og kjøpte en xbox eller playstation(husker ikke hvilken av dem). Så, på julaften da hun skulle pakke opp gaven hun hadde fått av kjæresten sin, så dukket det frem en helt vanlig t-shorte(sånn til 99/49 kr på Cubus, HM osv). Hun ble jo selvfølgelig veldig skuffet, hvem blir ikke det når man får en t-shorte til 99kr, mens man selv har svidd av en 1000 lapp eller hva det koster. Så da de møttes etter jul og hun spurte ham ut om gaven, så fikk hun til svar: "Du skal bare være glad jeg husket på å kjøpe en gave". Vet ikke hva som skjedde med forholdet etter den hendelsen da men.... 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Haha, minner meg om en historie jeg hørte fra ei venninne en gang i tiden. Forholdet hadde vart en stund(husker ikke helt hvor lenge) og til slutt ble det jul. Jenta i forholdet ville gi noe veldig bra til gutten, han var jo kjæresten hennes og det var jo tross alt jul. Så hun dro til butikken og kjøpte en xbox eller playstation(husker ikke hvilken av dem). Så, på julaften da hun skulle pakke opp gaven hun hadde fått av kjæresten sin, så dukket det frem en helt vanlig t-shorte(sånn til 99/49 kr på Cubus, HM osv). Hun ble jo selvfølgelig veldig skuffet, hvem blir ikke det når man får en t-shorte til 99kr, mens man selv har svidd av en 1000 lapp eller hva det koster. Så da de møttes etter jul og hun spurte ham ut om gaven, så fikk hun til svar: "Du skal bare være glad jeg husket på å kjøpe en gave". Vet ikke hva som skjedde med forholdet etter den hendelsen da men.... Hehe. Huff! Det må være skuffende. Heldigvis så feirer verken jeg eller han jul. Vi synes det er så mye kav. Så da koser vi oss med familie og slikt istedet, uten juletrær og gaver. Anonymous poster hash: 29886...491
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Næh, det der går på personlighetstype. Jeg ville forventet å få NOE til bursdag og jul, men om mannfolket ikke er av den gaveglade typen, så er det ingen vits å tro at du skal få noe "bare fordi han tenker på deg" - det betyr ikke at han er mindre glad i deg, bare at det ikke ligger for ham å vise det med gaver. Anonymous poster hash: 16223...42d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Typisk mange norske menn...de forstår ikke hva en ekte mann er og de forstår ikke hva kvinner vil ha.Anonymous poster hash: 07748...832 1
Skilpadden Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Ja er det jeg mener! Men vil jo ikke virke helt gal etter ting heller, blir litt rart å ta det opp med han tenker jeg. Men er mange som har spurt om jeg har fått roser av han ennå. Og når jeg sier nei så blir de litt overrasket. Men ser at de fleste her mente at jeg ikke skal forvente noe Anonymous poster hash: 29886...491 Det blir så feil å si at du ''forventer''. Du forventer jo, selvsagt, men det er ikke slik at du forventer å få en ferrari i gave. Det eneste du forventer er en kjæreste som viser med HANDLINGER at han setter pris på den kvinnen du er. Det er så sinnsykt skuffende å aldri få roser fra kjæresten. Jeg syns det rett og slett er sårende. Det koster ikke mer enn 30 kroner for en enkel rose. De betaler mer for snusen og grisematen i måneden. Men 30 kroner kan de ikke ofre for å vise jenta dems at ''hey, du betyr faktisk mer enn bare ord. her, når viser jeg med handlinger at jeg er glad i deg også''
Skilpadden Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Typisk mange norske menn...de forstår ikke hva en ekte mann er og de forstår ikke hva kvinner vil ha.Anonymous poster hash: 07748...832 ... det er slemt å si, men de aller fleste norske menn, etter min mening, er sånn. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 opppps logga på søstersen sin bruker ;-D Vi tror deg Anonymous poster hash: c4ade...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #18 Skrevet 14. november 2013 Det blir så feil å si at du ''forventer''. Du forventer jo, selvsagt, men det er ikke slik at du forventer å få en ferrari i gave. Det eneste du forventer er en kjæreste som viser med HANDLINGER at han setter pris på den kvinnen du er. Det er så sinnsykt skuffende å aldri få roser fra kjæresten. Jeg syns det rett og slett er sårende. Det koster ikke mer enn 30 kroner for en enkel rose. De betaler mer for snusen og grisematen i måneden. Men 30 kroner kan de ikke ofre for å vise jenta dems at ''hey, du betyr faktisk mer enn bare ord. her, når viser jeg med handlinger at jeg er glad i deg også'' Ja. Han brukte nettopp 15 000 på hobbyen sin liksom. Men hvis personligheten hans bare er slik, så må jeg kanskje bare venne meg til det. Men ser jo at venninner får blomster av kjæresten sin, eller sjokolade for den saks skyld. Til og med pappa har pleid å gi mamma blomster i ny og ne Han er ikke så flink til å sende meldinger og ringe og sånt heller, så blir ikke så mye "oppmerksomhet". Hehe. Føler meg som den sytakjerringen. Men han har jo masse gode egenskaper, er ikke det altså Anonymous poster hash: 29886...491
globalagogo Skrevet 14. november 2013 #19 Skrevet 14. november 2013 Vi tror deg Anonymous poster hash: c4ade...1b0 Hvem er "vi"? Du og alle andre anonyme brukere..?
Skilpadden Skrevet 14. november 2013 #20 Skrevet 14. november 2013 Ja. Han brukte nettopp 15 000 på hobbyen sin liksom. Men hvis personligheten hans bare er slik, så må jeg kanskje bare venne meg til det. Men ser jo at venninner får blomster av kjæresten sin, eller sjokolade for den saks skyld. Til og med pappa har pleid å gi mamma blomster i ny og ne Han er ikke så flink til å sende meldinger og ringe og sånt heller, så blir ikke så mye "oppmerksomhet". Hehe. Føler meg som den sytakjerringen. Men han har jo masse gode egenskaper, er ikke det altså Anonymous poster hash: 29886...491 Har min kjæreste hemmelig forhold med deg eller? Det er nettopp han du beskriver. Alt stemmer! Jaa, de har jo mange gode sider, men vi tenker så mye på de negative sidene at vi fort kan glemme de fine sidene i et øyeblikk. Heldigvis er du flinkere enn meg og holder tåta enn å klage til han. Men du kan indirekte hinte liksom. Si ''åååh, så fine roser Anders har gitt til Helene''. Men helt ærlig, tror ikke det nytter med å si sånt indirekte. Har de ikke kapasitet til å skjønne det av seg selv, hvordan kan du skjønne når vi skal hinte da? Det er vanskelig altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå