Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge over 30, har hadde seriøse forhold tidligere og har nå vært sammen i 2 mnd. Det føles veldig riktig og vi er like på de tingene som er viktige.

Nå må jeg flytte ved nyttår uansett. Ville det vært dumt å flytte sammen så tidlig? Vi har så vidt snakket om det og jeg tror han også vil, men så kom på at vi har ikke vært sammen særlig lenge.

Jeg er litt redd for at jeg gjør noe dumt i forelskelsesrus, men selv når jeg prøver å være fornuftig, så virker han som et bra valg av partner.

Vi har ikke barn og kan jo bare flytte fra hverandre igjen om det skjærer seg, men kan det virke negativt på forholdets utvikling?

Jeg har veldig lyst!

Anonymous poster hash: cff64...6c8

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Vi flytter offisielt sammen etter 2 mnd, for oss har ikke det bydd på noen problemer. Skriv uansett en vanntett samboerkontrakt.

Skrevet

Så lenge ingen av dere har barn, kan jeg ikke se at det skulle gjøre noe. Jeg hadde satset! :)

Skrevet

Takk!

Jeg tenker at vi er jo så mye sammen uansett at det vil være dumt å leie et nytt sted nå og så flytte sammen kanskje 6 mnd senere. Hadde jo ikke forhastet det så mye hvis det ikke var pga at jeg allerede må flytte.

Jeg tror vi vil passe bra sammen. Har lest om det programmet på NRK nå om det paret som lurte på å gifte seg og de fem personlighetstrekkene. Vi matcher utrolig bra på alle dem og har i tillegg like ønsker for fremtiden. Hva ellers bør man tenke på?

Jeg må prøve å være rasjonell hvis dette skal gå så fort! Ta av de rosa brillene.

Jeg har hatt et samboerforhold tidligere som jeg også gikk inn i litt for fort, men i etterkant ser jeg varsellamper og vet veldig godt hvorfor det ikke fungerte. Har ingen sånne varsellamper nå.

Skrevet

Om du føler det er veldig riktig for deg og han er like enig, da kan dere gjøre det.

Jeg hadde ingen varsellamper egentlig ved mitt siste forhold, men i ettertid ser jeg at det ville gått den veien uansett, så på en måte var det verken riktig eller galt å flytte sammen. Vi flyttet fra hverandre etter ca 2 år.

Anonymous poster hash: 2fa72...f22
Skrevet

Go for it. Hvorfor skal det være noe galt i det om det føles riktig? :)

Skrevet

Takk!

Jeg tenker at vi er jo så mye sammen uansett at det vil være dumt å leie et nytt sted nå og så flytte sammen kanskje 6 mnd senere. Hadde jo ikke forhastet det så mye hvis det ikke var pga at jeg allerede må flytte.

Jeg tror vi vil passe bra sammen. Har lest om det programmet på NRK nå om det paret som lurte på å gifte seg og de fem personlighetstrekkene. Vi matcher utrolig bra på alle dem og har i tillegg like ønsker for fremtiden. Hva ellers bør man tenke på?

Jeg må prøve å være rasjonell hvis dette skal gå så fort! Ta av de rosa brillene.

Jeg har hatt et samboerforhold tidligere som jeg også gikk inn i litt for fort, men i etterkant ser jeg varsellamper og vet veldig godt hvorfor det ikke fungerte. Har ingen sånne varsellamper nå.

Er du klar for å vise deg ustelt, morragretten, oppblåst og etterlate deg en illeluktende do hvis du får vondt i magen allerede, så kjør på. Min erfaring tilsier at man bør vente minst 6 mnd. og frem yil man er så konfortabel med hverandre at man tør å vise de negative sudene sine til hverandre også. Teknisk sett så er dere jo fremdeles fremmede for hverandre ennå, to mnd er fryktelig kort tid.

Anonymous poster hash: c26cb...512

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Men hva slags grunnlag har du for å ikke gjøre det? None!

1. Dere matcher bra, og er modne til å se dette og analysere dette.

2. Dere er realistiske

3. Samme mål og ønsker

Fortell hvordan dette går? :)

Anonymous poster hash: 1309e...7cc
  • Liker 2
Skrevet

Er du klar for å vise deg ustelt, morragretten, oppblåst og etterlate deg en illeluktende do hvis du får vondt i magen allerede, så kjør på. Min erfaring tilsier at man bør vente minst 6 mnd. og frem yil man er så konfortabel med hverandre at man tør å vise de negative sudene sine til hverandre også. Teknisk sett så er dere jo fremdeles fremmede for hverandre ennå, to mnd er fryktelig kort tid.

De beste forholdene jeg har hatt, startet med det samme. Do og lukt, skjer det veldig ofte? Man passer jo litt på maten man spiser i hverdagen, magevondt ofte er tegn på stress, psykiske lidelser, nervøsitet eller dårlig mat.

Morgenen har aldri vært noe problem i mine romantiske startfaser.

Og min erfaring er altså: ikke VENT med å bli komfortabel (komfortabel med grenser, altså, for litt privat må man kunne være komfortabel med å være). Jo lengere man venter, jo "større" blir det, og man blir ikke riktig kjent med hverandre.

Min erfaring er hvert fall at man blir ikke kjent før man slapper av og slipper noen inn.

Anonymous poster hash: 1309e...7cc

Skrevet

Ustelt og morragretten har jeg jo vært mange ganger allerede. Bortsett fra at jeg sjelden er gretten da. :-p Når jeg er på do så låser jeg døra. Det kommer jeg aldri til å slutte med uansett. Men ja, jeg tror jeg kan vise mine dårlige sider til ham uten at han stikker og jeg tror jeg er klar for hans. Jeg føler allerede at jeg kan være ærlig og ikke skjule noe. En god og trygg følelse.

Men selvfølgelig, 100% sikker kan jeg ikke være etter så kort tid!

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...