*Emma* Skrevet 13. februar 2015 #21 Skrevet 13. februar 2015 Mens de holdt på så tenkte jeg at den blomsterkaken aldri i verden kommer til å vinne, men jaggu tok jeg feil. Spesielt når hun la klumpete marsipan rundt kanten som hun stakk blomster inni. Den virket litt småsjuskete og too much, synes nå jeg. De andre to kakene var mye mer "high class". Helt enig. Jeg syns IKKE den var pen. Ideen med blomster rundt var kanskje god, men selve kaken burde kanskje da vært høyere og pyntet pent - i tillegg til at den marsipanringen burde vært gjemt bedre
hjertesukka Skrevet 13. februar 2015 #22 Skrevet 13. februar 2015 Helt enig. Jeg syns IKKE den var pen. Ideen med blomster rundt var kanskje god, men selve kaken burde kanskje da vært høyere og pyntet pent - i tillegg til at den marsipanringen burde vært gjemt bedre Ja, og på bakgrunn av dette, så lurer jeg på hvordan dommerne egentlig har tenkt. Akkurat som om de ikke ville at Ali skulle vinne. Skjønner godt at han blei skuffa.
*Emma* Skrevet 13. februar 2015 #23 Skrevet 13. februar 2015 Ja, og på bakgrunn av dette, så lurer jeg på hvordan dommerne egentlig har tenkt. Akkurat som om de ikke ville at Ali skulle vinne. Skjønner godt at han blei skuffa. Jeg tenker at de kanskje la mer vekt på smak og "nyvinning", enn at ting nødvendigvis skulle være perfekt av utseende ? Det må jo ha vært noe sånt. Vi smakte jo ikke på kakene og selv om de sa at alle var gode så behøver det jo ikke å ha vært så close som det virket. Han ble nok ganske så skuffet ja. Det skinte gjennom på facebook'en hans at han nok følte han burde vunnet. Han er veldig flink da, og jeg vet han får mye skryt og mange bestillinger i bakeriet sitt. (Jeg gikk i klassen til broren hans, så jeg vet godt hvem han er ) Men det er ikke alle som liker heavy kaker med mye smørkrem og marsipan og pynt og stæsj. Det er jo litt i tiden at det skal være enkelt og pent og "naturlig". Man bruker mer blomster og bær for eksempel som pynt og ikke marsipanfigurer og slikt. Nei jeg vet ikke. Jeg tenker at det må ha vært noe sånt dommerne tenkte. 1
makkapakka Skrevet 13. februar 2015 #24 Skrevet 13. februar 2015 ble veldig skuffet over hun som ble vinneren, som gjemte kakene inni en blomsterdekorasjon, syns det ville blitt kaos skulle jeg finne meg et stykke kake der og kræsjet med blomster og ikke var kaken noe fin når de tok bort blomstene. Jeg synes Ali var best, men det er fordi jeg liker det klassiske rene og pene, og Eirun slo til med en ny vri som var veldig pen hvis hun hadde hatt tid å smøre kremen pent på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #25 Skrevet 5. april 2018 Liker ikke de nye dommerene, så sykt kjedelige begge to!! Savner Monika og Lars 😭 Anonymkode: 74a35...c66
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #26 Skrevet 5. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke de nye dommerene, så sykt kjedelige begge to!! Savner Monika og Lars 😭 Anonymkode: 74a35...c66 Hvem er dommere denne sesongen? Anonymkode: a41dd...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå