Gå til innhold

Kakekrigen

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

På FEM..

Hva ER detfor et program? Sitter tydeligvis og ser på det der.. Ett det 3 ganger, tilfeldigvis. Hver gang er det jo forskjellige mennesker??? Skjønner ingenting.

Er det forskjellige lag? Hvorfor er det forskjellige deltakere hele tida? Hjelp??

:)

Skrevet

Nytt lag hver uke, vinneren fra hver uke går videre til en stooor finale i slutten av sesongen :).

Skrevet

Finale i dag. Jeg vet hvem som vant ;)

Anonymous poster hash: 8c0b5...40d
Skrevet

Jeg likte dette programmet veldig godt! Skulle ønske det varte enda lengre. Har fått mye inspirasjon til å bake :)

Anonymous poster hash: 789b2...c8e
Skrevet

Det var et veldig koselig program synes jeg. :smilbla:

Og den rette vant fortjent! :tommelsmil:

Skrevet

Mye bedre enn Masterchef Norge, så håper det kommer en ny sesong til neste år :danse:

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ser noen av dere fremdeles på det? Ser på det nå, littegran, og hun damedommeren som liksom skal ha en matblogg, hun virker så utrolig tørr og sur! Det irriterer meg grønn!

Anonymous poster hash: dd2f1...f81
  • Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke se på, takler ikke programlederne.. Og synes bare det er en dårlig kopi av Hele Norge Baker.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ser noen av dere fremdeles på det? Ser på det nå, littegran, og hun damedommeren som liksom skal ha en matblogg, hun virker så utrolig tørr og sur! Det irriterer meg grønn!

Anonymous poster hash: dd2f1...f81

Ja, haha, for et FORDERDELIG kvinnemenneske! Aldri sett en mer muggen dame på tv... Programmer i seg selv er helt ok, men hun er jo så klysete og sur. Og så fremstilles hun som den mat- og bakedronningen, men er vel nærmest ingen som har hørt om henne før, bortsett fra muligens som tv2-journalist eller noe...?

Anonymous poster hash: 8ac70...e9a

• Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet

De som er med er jeg like dårlig på å bake som meg! Hvorfor melde seg på når man ikke kan bake?;S

Anonymous poster hash: 62e31...8dc
  • Liker 1
Skrevet

De som er med er jeg like dårlig på å bake som meg! Hvorfor melde seg på når man ikke kan bake?;S

Tenkte akkurat det samme. Jeg syns faktisk jeg og mange jeg kjenner er bedre, hehe.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig!

Gjest Ennasus
Skrevet

Liker å se de bake, men hun programlederen er irriterende. Blir irritert over hvor uprofesjonelt det er noen ganger. Skjærer opp ulike kaker med samme kniv uten å vaske den... Da kan jo smakene påvirke hverandre i værste fall... Og innimellom skifter ho mening ettersom hva de "proffe å" sier, også leker ho så proff..

Skrevet

HUN programlederen ser ikke bare snerpete ut hun er det tvers igjennom Jeg syns programmet er greitt så lenge jeg ikke har lyd på (etter å ha hørt for lenge på dem)

Skrevet

Liker å se de bake, men hun programlederen er irriterende. Blir irritert over hvor uprofesjonelt det er noen ganger. Skjærer opp ulike kaker med samme kniv uten å vaske den... Da kan jo smakene påvirke hverandre i værste fall... Og innimellom skifter ho mening ettersom hva de "proffe å" sier, også leker ho så proff..

Jeg liker å se på kakekrigen, og liker både programlederen og dommerne.

Men den setningen jeg har uthevet skjønner jeg ikke mye av.

Jeg har aldri hørt at hun har forandret mening om noe etter at Lian har kommentert, men jeg har sett at begge har tatt en ny bit for å ta en ny vurdering hvis de er uenige.

For eksempel hvis hun har kommentert at fyllet er for søtt, og han sier at at han at han kan kjenne en disrét syrlighet i fyllet, har jeg sett at hun har tatt en ny bit for å se om hun finner den syrligheten han la merke til.

Det er ikke noe merkelig eller rart ved det, siden de ofte vektlegger ulike ting, og smak er forskjellig.

Anonymous poster hash: 657c6...848

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor i huleste vant ikke Bjørn Ali?!

Skrevet

Hvorfor i huleste vant ikke Bjørn Ali?!

Tipper dommerne er lei tradisjonelle hvite marsipankaker - eller noe?

Det er jo veldig "vanlig" og mange går mer og mer bort fra det. De skal jo liksom være litt "nyskapende" så det var kanskje det? Han er jo superflink til det han gjør da og han var den eneste som trakk kaken med noe. Så sånnsett burde han fått ekstra pluss for det. (Det tar jo mye tid å gjøre det så pent som han gjorde.)

Jeg syns helt feil person vant. Hun hadde ikke pyntet kaken sin i det heletatt. Hun hadde bare gjemt kaken i en stor og "stygg" blomsteroppsats. Det kan godt hende den var kjempe god da (selv om den så rå ut inni).

Skulle jeg hatt en av de 3 kakene i mitt bryllup ville jeg valgt Eirun (eller hva hun het) sin.

Syns at den (sett bortsett fra at hun hadde slurvet med kremen noen steder slik at bunnen "skinte gjennom") var absolutt mest classy og pen. Den var moderne og kuul, samtidig som var tradisjonell også.

Skrevet

Mens de holdt på så tenkte jeg at den blomsterkaken aldri i verden kommer til å vinne, men jaggu tok jeg feil. Spesielt når hun la klumpete marsipan rundt kanten som hun stakk blomster inni. Den virket litt småsjuskete og too much, synes nå jeg. De andre to kakene var mye mer "high class".

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...