Uglete Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 (endret) Hei! Er i en situasjon der jeg kanskje trenger litt innspill fra andre folk. Jeg ble kjent med en gutt over sommeren. Han er en del eldre enn meg (jeg er 21 og han er 29). Vi møttes på en nettdatingside, og snakka en del på skype før vi møttes. Andre gangen jeg møtte han gikk han rett opp til meg og kyssa meg, og jeg falt bittelitt pladask. Tredje gangen vi møttes endte vi opp med å gå hjem til han. Han holdt hånda mi på veien, kyssa meg offentlig, holdt rundt meg mens vi satt på t-banen osv. Vi så film og kosa hos han til siste t-bane gikk, så fulgte han meg ned og venta med meg til t-banen kom. Vi gjentok suksessen en annen kveld, og da endte jeg opp med å sove over. Han laga frokost til oss, lurte på om jeg ville være til middag, så endte vi opp med å være inne og kose til kl 12 da jeg måtte nå t-banen igjen. Uansett, etter det så føler jeg jo liksom at vi er på vei til å bli kjærester. Det er jo sånn halvveis logisk, er det ikke? Å være fuckfriends "skal" jo være mye mindre "personlig" enn det, ikke sant? D: Men uansett, jeg tror ikke han har like sterke følelser for meg som det jeg har for han. Jeg tenker masse på han, og har lyst til å være med han ofte. Det virker som han ikke tenker så mye på å ta seg tid til meg. Han har liksom andre ting han styrer med. Flere uker siden jeg så han nå. Han bor i egen leilighet 10-15 min gåtur unna :-\ Vet liksom ikke helt hva han vil. Vi skriver sammen på skype hver dag, og han skriver til meg generelt på en ganske "kjærlig" måte (e.g. kysse-smilefjes, komplimenter, skriver at han savner meg osv). Jeg blir så forvirra! Det virker som han liker meg godt, men gir meg like mye tid som en fjern venn. Så, la oss si at ikke vil det samme som meg, og ikke har like sterke følelser som jeg har: hva bør jeg gjøre? Jeg syns det er veldig vanskelig å være såpass glad i han og ikke få noe "utløp" for følelsene mine, og det blir jo ikke lettere med tiden, liksom. Sorry om det ble rotete og forvirrende, men det er litt rotete og forvirrende oppi hodet mitt akkurat nå Endret 14. november 2013 av Uglete
Uglete Skrevet 14. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg har spurt han om hvor han tror ting går elns, og han sier at han liker meg veldig godt, og at han koser seg sammen med det. Noe mer enn det hadde han ikke tenkt på, liksom. EDIT: dessuten føler jeg meg så needy om jeg begynner å prøve å skvise noe klart svar utav han. Endret 14. november 2013 av Uglete
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Kan du ikke invitere han ut på en kaffi i helga, da? Anonymous poster hash: 1feb6...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå