Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen måte å få henne til å holde kjeft på? Jeg kommer hjem fra jobb, vil slappe av, men hun begynner å snakke til meg om dagen sin og hvordan min har vært. Når jeg ber henne hysje eller slutte å mase, blir hun provosert og er ikke snakksalig på flere timer etterpå, så jeg må finne på noe annet for å få frem poenget. Hvordan gjør jeg det? Anonymous poster hash: e9695...550

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det ingen måte å få henne til å holde kjeft på? Jeg kommer hjem fra jobb, vil slappe av, men hun begynner å snakke til meg om dagen sin og hvordan min har vært. Når jeg ber henne hysje eller slutte å mase, blir hun provosert og er ikke snakksalig på flere timer etterpå, så jeg må finne på noe annet for å få frem poenget. Hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: e9695...550

slutt å vær sur når du kommer hjem. Hun vil jo bare på en hyggelig måte snakke med deg etter ikke å ha sett deg hele dagen. Skjerp deg. Er ikke hun som maser men du som er surken.

• Liker 14
Skrevet

Høres ut som drømmedama...

Anonymous poster hash: 04365...5c6

• Liker 2
Skrevet

Hva med å forklare på en litt hyggeligere måte at du er sliten og ikke orker å snakke?

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å snakke til deg om du var sånn, tålmodig og tålerang dame du har. Jeg hadde ikke holdt ut med deg, så du bør være takknemlig for plutselig kan du miste henne

Anonymous poster hash: 02bc2...c9c

• Liker 8
Skrevet

Du smiler bare og sier "Kjære, nå er jeg sliten og skal slappe av i 30/45/.../... minutter, og SÅ kan vi snakke". Gir henne en suss på pannen og går og setter deg. Etter de minuttene har gått reiser du deg, går bort til henne, tar omkring henne, og spør henne om dagen sin, samtidig som du er tilstedeværende og vier henne all din oppmerksomhet.

Kanskje blir hun sur den første gangen, men gjør det til en positiv opplevelse for henne så går det nok greit neste gang.

• Liker 11
Skrevet

Hvis dette er noe du gjør hver gang du kommer hjem skjønner jeg godt at hun blir provosert. Som noen andre sa; tålmodig dame du har..

Alle skjønner jo at noen trenger litt tid for seg selv en gang i blant, men skjer det hver eneste dag hadde jeg blitt lei meg og trodd det var meg det var noe galt med.

Skrevet

Dama di bør dumpe deg. Virkelig.

Anonymous poster hash: e4d5e...ebb
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt, TS. Har selv et "masete" yrke, hvor det er mye snakk, mennesker, telefoner og møter hele dagen. Når jeg kommer hjem er jeg sliten i hodet, og trenger en liten time-out før jeg klarer å forholde meg til andre mennesker igjen.

Noen jenter snakker utrolig mye. Jeg er selv jente, men jeg kan ofte irritere meg over hvor mye meningsløst mange føler behov for å uttrykke. Men så er vi forskjellige, da :)

Dersom du er glad i denne jenta, og ønsker å være sammen med henne , foreslår jeg at du forklarer dette for henne, i stedet for å bli sur og innelukket. "Slutt å mas" gir henne ikke så veldig mye informasjon om hvordan du tenker.

Anonymous poster hash: f167b...b67
Skrevet (endret)

Easy...Irritasjonen din over hvordan hun ønsker deg velkommen på vs Irritasjonen hun har over måten du kommer hjem på. Du reagerer med hysj/provosert. Hun reagerer med skuffelse/provosert. Så dere har altså begge to rett. Men hjelper det?

Endret av Chouchou
  • Liker 1
Skrevet

Når ho seie blablabla kan du berre sei mhm når det er pause i pratinga.

Anonymous poster hash: 01d9f...4ee
Skrevet

Er veldig enig med zen sitt innlegg. Les det igjen :)

Skrevet

Jeg er også enig med AB#11. Forklar at du er sliten i hodet når du kommer hjem og at du trenger å ha det stille en stund, så kan dere heller snakke senere på kvelden.

Mange kvinner stiller endeløse rekker spørsmål for å "vise at de er interessert i mottakerens ve og vel" og klarer ikke uten videre se at det for enkelte oppleves som 3. gradsforhør. Særlig i situasjoner der man har vært omringet av folk og støy og mas hele dagen.

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å forklare hvorfor man ikke vil snakke akkurat nå? Hvor blir av kommunikasjonen?

Er det ikke bare å si, høflig og blidt "Du, jeg er så sliten etter mye mas på jobben. Jeg trenger bare å slappe av og IKKE snakke i en halvtime eller en time. Ok? Så kan vi snakke sammen etterpå." Så gir man dama et kyss eller noe som helst.

Etter at en stund har gått og du føler du har fått vært litt i fred og fått slappet av, så går du bort til dama di og holder rundt henne. Og begynner å snakke med henne.

Jeg selv har vært i et forhold der hvor kjæresten aldri fortalte meg HVORFOR han ikke ville snakke akkurat der og da. Det gjorde det vanskelig for meg å ikke bli provosert. Jeg har savnet kjæresten min hele dagen og det første jeg får slengt til meg er "åårrh kanke du slutte å snakke?! Kan jeg få være i fred?" "Åja... sorry da liksom" Jeg blir veldig provosert og gidder dermed ikke å være noe hyggelig tilbake etterpå. Så SI IFRA PÅ EN ORDENTLIG MÅTE OG GJØR DEG FORSTÅTT!

Kommunikasjon folkens. Det er det som gjelder. Vanskeligere er det ikke.

Anonymous poster hash: a15a4...338
Skrevet

slutt å vær sur når du kommer hjem. Hun vil jo bare på en hyggelig måte snakke med deg etter ikke å ha sett deg hele dagen. Skjerp deg. Er ikke hun som maser men du som er surken.

Skal ikke stakkars mannen få slappe av og hente seg inn før han går i gang med å fylle opp damas behov? Samarbeid er et fint konsept i forhold. Også det å ta vare på seg selv, og respektere at andre har behov som kan være forskjellige fra ens egne.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Skal ikke stakkars mannen få slappe av og hente seg inn før han går i gang med å fylle opp damas behov? Samarbeid er et fint konsept i forhold. Også det å ta vare på seg selv, og respektere at andre har behov som kan være forskjellige fra ens egne.

selvsagt men han kan jo si fra om det på en huggelig måte uten å kalle dama for en masekjerring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...