Gå til innhold

Billige julegaver til både voksne og barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vin

glemte å nevne noe som helst ikke er knuselig og kan sendes i posten..

Skrevet

Hvor mye tenker du å bruke, da? Pocketbøker blir jeg alltid glad for, de koster sjelden mer enn 200.

Skrevet

Strikke sokker, luer eller vanter? Jeg hadde blitt glad for varme strikkesokker.

Anonymous poster hash: 267dd...330
Skrevet

glemte å nevne noe som helst ikke er knuselig og kan sendes i posten..

Hmmm.. Litt "finere" te og kaffe?

• Liker 3
Skrevet

Kjøpt et sett til å lage drops. Det gjør vi hvert år med stor suksess! Blandede drops, innpakket i cellofanpose med rød sløyfe rundt!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvor mye tenker du å bruke, da? Pocketbøker blir jeg alltid glad for, de koster sjelden mer enn 200.

er litt usikker mellom 50 og 200?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjøpt et sett til å lage drops. Det gjør vi hvert år med stor suksess! Blandede drops, innpakket i cellofanpose med rød sløyfe rundt!

åå kult

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men koster ikke dropssett sånn 500?

å er det så dyrt.. Jaja er jo ingen krise om jeg kjøper noe som koster bitelitt mer

Skrevet

Men koster ikke dropssett sånn 500?

Noe rundt der men da kan du lage drops i årevis. Så kommer jo sukker itilegg men det er jo ikke så veldig dyrt.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Noe rundt der men da kan du lage drops i årevis. Så kommer jo sukker itilegg men det er jo ikke så veldig dyrt.

ok men sukker er jo slikt som folk har i skapet selv

Skrevet

å er det så dyrt.. Jaja er jo ingen krise om jeg kjøper noe som koster bitelitt mer

Startpakkene kommer i mange størrelser så det spriker selvfølgelig litt i pris. Men jeg kan garantere deg at det er en god investering. Alle liker og blir glade for drops!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ok så var det tips for barn da. Noen er for små for drops..

Gjest shockgirl
Skrevet

På Søstrene Grenes har de mye fint og billig til barn. :)

Ikea har en del.

Det beste er å kjøpe gaver hele året, på salg og tilbud.

Se om det er noe sånt i butikker i nærheten av deg. På Ark bokhandel f.eks har de støtt og stadig brettspill, puslespilll og tegnesaker på tilbud (50 %).

Skrevet

Skolisser med led-lys! :) sammen med en del andre reflekser med led-lys ol. blir gaver til barna jeg kjenner i år, både nyttig i mørketiden og gøyalt for barna :) Skolissene fant jeg på obs til ca 40 kr.

Anonymous poster hash: 1d3eb...cf0
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Skolisser med led-lys! :) sammen med en del andre reflekser med led-lys ol. blir gaver til barna jeg kjenner i år, både nyttig i mørketiden og gøyalt for barna :) Skolissene fant jeg på obs til ca 40 kr.

Anonymous poster hash: 1d3eb...cf0

stilig. Det var et godt tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...