Sillicious Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Jeg skulle stripe ettervekst hos frisøren tenkte jeg, og vil helst med folie for det tar sånn tid med hette og det er vondt osvosv Men hun sa at da blir det kanskje 1cm ettervekst igjen da siden de ikke kommer helt inntil bunnen. Dette makes no sense hos meg, jeg har jo sett hvordan de gjør det, hvorfor skal de liksom ikke klare å ta det helt inntil hodebunnen? 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 De fleste profesjonelle frisører lar det være igjen 1 cm når man bruker foliestriper, for hvis ikke, så kan fargen tyte på områdene som ikke skal farges, og det ser helt forferdelig ut.. Tro meg! Det lærte jeg på den harde måten tidligere i år, da det som skulle bli noen fine blonde foliestriper ble til svære flekker på håret Anonymous poster hash: 3a58c...646
Sillicious Skrevet 14. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2013 De fleste profesjonelle frisører lar det være igjen 1 cm når man bruker foliestriper, for hvis ikke, så kan fargen tyte på områdene som ikke skal farges, og det ser helt forferdelig ut.. Tro meg! Det lærte jeg på den harde måten tidligere i år, da det som skulle bli noen fine blonde foliestriper ble til svære flekker på håret Anonymous poster hash: 3a58c...646 Ååja, sier du det.. Da forstår jeg mer, takker så mye for forklaring Begynte å få lite tro på frisøren min altså! Fortsetter med den hetta da..
minienthe Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 frisøren min klarer helt fint å legge inntil hodebunn, tar bare litt lengre tid 2
Gjest ompalompa24 Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Personlig syns jeg det ofte ser mer naturlig ut dersom det ikke er helt tett inntil håret i hodebunnen, men ikke så mye mellomrom at det fortsatt ser ut som om man har ettervekst, selvsagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå