Gå til innhold

Blir det ikke 100% bra når man striper ettervekst med folie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle stripe ettervekst hos frisøren tenkte jeg, og vil helst med folie for det tar sånn tid med hette og det er vondt osvosv :fnise:

Men hun sa at da blir det kanskje 1cm ettervekst igjen da siden de ikke kommer helt inntil bunnen.

Dette makes no sense hos meg, jeg har jo sett hvordan de gjør det, hvorfor skal de liksom ikke klare å ta det helt inntil hodebunnen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste profesjonelle frisører lar det være igjen 1 cm når man bruker foliestriper, for hvis ikke, så kan fargen tyte på områdene som ikke skal farges, og det ser helt forferdelig ut.. Tro meg!

Det lærte jeg på den harde måten tidligere i år, da det som skulle bli noen fine blonde foliestriper ble til svære flekker på håret :(

Anonymous poster hash: 3a58c...646
Skrevet

De fleste profesjonelle frisører lar det være igjen 1 cm når man bruker foliestriper, for hvis ikke, så kan fargen tyte på områdene som ikke skal farges, og det ser helt forferdelig ut.. Tro meg!

Det lærte jeg på den harde måten tidligere i år, da det som skulle bli noen fine blonde foliestriper ble til svære flekker på håret :(

Anonymous poster hash: 3a58c...646

Ååja, sier du det.. Da forstår jeg mer, takker så mye for forklaring :fnise:

Begynte å få lite tro på frisøren min altså!

Fortsetter med den hetta da.. :rolleyes:

Skrevet

frisøren min klarer helt fint å legge inntil hodebunn, tar bare litt lengre tid

• Liker 2
Gjest ompalompa24
Skrevet

Personlig syns jeg det ofte ser mer naturlig ut dersom det ikke er helt tett inntil håret i hodebunnen, men ikke så mye mellomrom at det fortsatt ser ut som om man har ettervekst, selvsagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...