Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Lurer på om noen har erfaringer med vippeextensions i syden? Jeg kunne tenke meg å ta det før jeg drar til syden i to uker, men er redd mye bading, svette og solkrem vil ødelegge dem helt, evt. få limet til å løsne? :)

Endret av Lulubo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er snakk om at du skal bruke lite mascara der, hvorfor heller ikke bare farge vippene?

Det pleier jeg å gjøre før jeg reiser til syden :)

Skrevet

Om det er snakk om at du skal bruke lite mascara der, hvorfor heller ikke bare farge vippene?

Det pleier jeg å gjøre før jeg reiser til syden :)

Tenkt på det også, men det gir jo ikke på langt nær samme effekt :)

Skrevet

Hadde ikke giddet å gjort det igjen, tok vippeextension for en måned siden, alt forsvant etter ca 2 uker og da har jeg kun vært i Norge, ikke brukt mascara, gredd de hver morgen og kveld samt ikke fått vann på de når jeg har dusjet. Utrolig dyrt, ikke gidder jeg og har heller ikke tid til å drive å fylle på annenhver uke. Tipper de vil falle av enda fortere når du er i syden. Farg heller dine egne eller ta på litt vannfast mascara om du føler deg ufresh på stranda :)

Skrevet

Hadde ikke giddet å gjort det igjen, tok vippeextension for en måned siden, alt forsvant etter ca 2 uker og da har jeg kun vært i Norge, ikke brukt mascara, gredd de hver morgen og kveld samt ikke fått vann på de når jeg har dusjet. Utrolig dyrt, ikke gidder jeg og har heller ikke tid til å drive å fylle på annenhver uke. Tipper de vil falle av enda fortere når du er i syden. Farg heller dine egne eller ta på litt vannfast mascara om du føler deg ufresh på stranda :)

Det er så utrolig mange ulike meninger om dette, men hvis det er som du sier, så høres det ikke bra ut ;)

Skrevet

Det er så utrolig mange ulike meninger om dette, men hvis det er som du sier, så høres det ikke bra ut ;)

De fleste har vippene i 3-5 uker. Men pass på hvor du gjør det, det kan ha stor betydning.

Og ja det er individuelt hvor lenge de sitter også, akkurat som alt annet.

Men gjør du det hos en av de beste så får du fantastisk vipper i hvert fall.

Jeg har og er super fornøyd :)

Anonymous poster hash: 4d83f...458

Skrevet

Jeg hadde vipper i syden, gikk helt fint! Badet, og svømte under vann uten de falt av. Pass på å ikke gni deg i øynene med håndkleet, men klapp forsiktig. :)

Skrevet

Har dere som er fornøyd merket noen forandring på deres naturlige vipper? Jeg tenker å bare gjør det én gang, og synes ikke det er verdt det hvis mine egne vipper blir helt ødelagt når de falske faller av.

Skrevet

Har dere som er fornøyd merket noen forandring på deres naturlige vipper? Jeg tenker å bare gjør det én gang, og synes ikke det er verdt det hvis mine egne vipper blir helt ødelagt når de falske faller av.

Har hatt vipper i langt tid med pause på en mnd etter 4-5 mnd. Og vippene er like fine enda :)

Så lenge du tar vippene hos en som kan det og du er flink til å passe på dem så er det sjelden noe problem :)

Anonymous poster hash: 4d83f...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...