AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Har holdt på med en fyr i et par måneder, og vi har det veldig bra. Han har ganske mye å gjøre for tiden så vi sees kanskje bare 1 gang i uka, men er veldig koselig hver gang vi sees og vi har veldig god sex og trives sammen. Jeg vil jo gjerne definere det vi har sammen og vi har pratet litt om dette. Vi har blitt enige om å ikke holde på med andre, bare hverandre, så vi er eksklusive. Men da jeg begynte å spørre og grave litt mer, sa han at "han ikke ville binde seg til noen nå"... Hva skal dette bety? Vi er jo eksklusive, men han vil ikke ha kjæreste? Skjønner ingenting jeg... Noen som kan forklare dette til meg? :sAnonymous poster hash: 8b506...b3a
Gjest Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Du sier det jo selv, han vil bare ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Men hvorfor vil han være eksklusive da? Og sier at han har følelser for meg? Han vil vel bare ikke være sammen med meg da... :s TSAnonymous poster hash: 8b506...b3a
Gjest Eurodice Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 (endret) Men hvorfor vil han være eksklusive da? Og sier at han har følelser for meg? Han vil vel bare ikke være sammen med meg da... :s TSAnonymous poster hash: 8b506...b3a Er ikke det ganske vanlig da, å ha et seksuelt forhold til én om gangen, dvs. å være eksklusive? Også kalt "pulevenner"? Et forferdelig ord, forresten. Endret 15. november 2013 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Han vil ha en elsker. Anonymous poster hash: ce5d1...775
Atlanterhavet Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Men hvorfor vil han være eksklusive da? Og sier at han har følelser for meg? Han vil vel bare ikke være sammen med meg da... :s TSAnonymous poster hash: 8b506...b3a Han vil ikke være sammen med deg,men han vil heller ikke at andre skal være sammen med deg. Mitt tips er å glemme hele fyren. Det virker som om du har lyst på mer enn det han kan tilby. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Gratulerer, du har funnet en person med urent mel i posen. Dersom det plager deg bør du bryte med han. Antageligvis har han en "eks". Anonymous poster hash: 1ddcd...e70
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Ja, det virker faktisk sannsynlig at han ikke vil binde seg til noen som han har sagt, men at han ikke vil at noen andre skal ha meg heller. Jeg burde vel bare gå videre, for dette er litt vondt:( TSAnonymous poster hash: 8b506...b3a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Æsj, jeg har vært borti det der flere ganger, og gått like hardt på trynet hver gang. Foreslår at du prøver å finne en som vil det samme som deg (lett for meg å si...) Anonymous poster hash: 2b427...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 har det akkurat likt. klarer ikke gå i fra han, selv om jeg har prøvd utallige ganger. har prøvd å si at det er alt eller ingenting, men ja, han gir jo litt etter, men ikke nok sånn sett Anonymous poster hash: 5bc57...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå