Gå til innhold

Datingnettsted

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden jeg etter flere forsøk ikke har fått godkjent noen av bildene min til bruk som profilbilde (det er enten for lyst eller for mørkt) hos sukker.no har jeg bestemt meg for å kanskje heller prøve å finne meg et annet datingnettsted :)

Jeg vet om match.com, men er det ikke flere som kanskje er like, eller mer populære (og hvor man ikke trenger å være "perfekt" for å få godkjent profilbildet)?

Er det visse nettsteder der hvor folk er mer seriøse, og ikke overfullt av kåte smågutter, og hvor man da har større sjanse for å få tilbakesvar om man sender noen en melding?

Selv er jeg mann.

Endret av knutmoore
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig hvilken nettside som passer best til den enkelte. Kommer an på alder og bosted. Sukker er nok best for unge (opp til 40?) Osloborgere tror jeg.

Anonymous poster hash: 86486...da0

Skrevet

Siden jeg etter flere forsøk ikke har fått godkjent noen av bildene min til bruk som profilbilde (det er enten for lyst eller for mørkt) hos sukker.no har jeg bestemt meg for å kanskje heller prøve å finne meg et annet datingnettsted :)

Jeg vet om match.com, men er det ikke flere som kanskje er like, eller mer populære (og hvor man ikke trenger å være "perfekt" for å få godkjent profilbildet)?

Er det visse nettsteder der hvor folk er mer seriøse, og ikke overfullt av kåte smågutter, og hvor man da har større sjanse for å få tilbakesvar om man sender noen en melding?

Selv er jeg mann.

Møteplassen, hvis det eksisterer lengre. Har hatt supererfaring derfra da det var der jeg traff min fantastiske ektemann :bryllup:

Anonymous poster hash: 807c1...99c

• Liker 1
Skrevet

Det varierer veldig hvilken nettside som passer best til den enkelte. Kommer an på alder og bosted. Sukker er nok best for unge (opp til 40?) Osloborgere tror jeg.

Anonymous poster hash: 86486...da0

Kan jo si at jeg er rundt 20 års alderen, og fra et sted rett utenfor Bergen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...