Gå til innhold

Hva gir dere til mennene i deres liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alltid det er så vanskelig å finne gaver til menn, og ingen av mennene jeg kjenner har konkrete ønsker, så det hjelper ikke akkurat på :fnise:

Så... hva kjøper dere til partner, brødre, fedre, onkler osv?

Selv har jeg kjøpt fatter'n som er bokorm og våpen-galning, en bokstøtte som ser ut som en katana som er spiddet gjennom bøkene:)

Brutter'n som er datanerd og energidrikk-junkie får bla. et pittelite kjøleskap som kan plugges i USB-porten. Han har også fått en skittentøyskurv som er sammenlegbar og ser ut som en sånn metall tønne det står toxic waste på :fnise:

Samboer har jeg kjøpt en batman-bokser, en boks faizermints, to xbox-spill, en pizza skjærer som ser ut som The Enterprise fra Star Trek, og et icetray som ser ut som Han Solo når han blir fryst ned:P

Del flere ideer!

Anonymous poster hash: 53573...b32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var mye mer original enn meg! Jeg kjøper som regel bare gensere, skjorter, elektronikk og bøker (men det er bare til pappa og bestefar jeg kjøper bøker).

Kommer hvertfall til å følge med i tråden! Bursdagen til kjæresten nærmer seg, og det gjør julen og :D

Anonymous poster hash: a5b90...e79
Skrevet

Jeg pleier å gi opplevelser jeg. F.eks billetter til et stand-up show som mannen min vil se, teaterbilletter, gavekort på restaurantbesøk, billetter til sportsarrangementer. Er det til kjæresten så kan dere jo kanskje gjøre noe sammen, er det til foreldre svigerforeldre etc så har mannen min og jeg kjøpt opplevelser de kan dele. Alltid en vinner med slike gaver.

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Min far og til svigerfar - bøker. Samt at vi ber hjem begge parene til flott middag med oppvartning i februar :)

Brødre - bra kjøkkenting. F.eks kvalitetskniver som Mac og Global.

Nevøer - i år får de begge (8 og 10 år) hjemmelagde byggesett for å lage sin egen liten kommode. Komplett med maling, spiker, bruksanvisning, hengsler og hengelås.

Mann - han har alt, og kan kjøpe seg alt. I år blir det en overraskelstur i forbindelse med en lidenskaplig hobby han har.

Glemte guttene mine - har to stykker som bor på gata og som jeg kjøper gatemagsin av og prater med. Vi tar ofte en kaffe sammen. De får en pose med mange små gaver; sigaretter, hjemmelagde sokker, sjokolade, stjerneskudd, en pocketbok og noe frukt og annen mat. Jeg får hjemmelagde gaver i retur - har en utrolig vakker kongledekorasjon jeg fikk av de i fjor.

Endret av Citronella
  • Liker 8
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Min skal få en ordentlig kaffemaskin! Vi har en vanlig fra før av, men denne er en slik med kapsler som man kan lage mange ulike typer kaffe med + kakao etc. Han har tidligere sagt at den kaffemaskinen vi har nå er den beste presangen han noensinne har fått av meg. :) Så jeg gleder meg til å se ansiktet hans når han åpner den presangen.

Han skal også få et litt stort innrammet bilde av seg med noen venner fra en "happening" som jeg vet han likte veldig godt å være med på. :nisselue:

Skrevet (endret)

Standup-aften med 3 retters middag til samboern :) (For oss begge 2 såklart!)

Endret av Gummiloppa
Skrevet

Ts, har du link til batman-bokseren, pizzaskjæreren og isbitbrettet (hvis du kjøpte på nettet)? Tror samboeren min også hadde satt pris på de gavene :fnise: Han har alt han trenger, og liker at jeg er litt original og kjøper ting han ikke ville tenkt på selv :)

Ellers tenkte jeg kanskje å gi ham et brettspill fra Outland som han virket interessert i, og den neste boka i serien han holder på med :) Hvis du har en litt geeky kjæreste, så bør du dra til Outland om du har det i nærheten, mye kult der!

Gjest Lille-pus
Skrevet

I år har jeg vært veldig kjedelig, men jeg vet faktisk at det blir motatt med jubel.

Min svoger, min nevø og min nieses mann får John smedley gensere.

Min nevø har fått JS gensere og t-skjorter i flere år, og med sin svært rockede stil så nærmest digger han disse fine plaggene fra tante.... plagg han ikke ville rørt med en 10 meter lang pinne om de hadde kommet fra noen andre.

- men så var det altså slik at han sier 'Tante Pus kjøper ikke no' dritt altså' ergo må det være en grunn til at hun kommer med slikt... og så er de så deilige å ha på seg... :nigo:

Min far er jeg litt tom for idèer til i år... mulig han får et saftig gavekort på Vinmonopolet. De 'gamle' nyter nemlig sin vin med god samvittighet, - og det unner jeg dem så til de grader

Skrevet

Ts, har du link til batman-bokseren, pizzaskjæreren og isbitbrettet (hvis du kjøpte på nettet)? Tror samboeren min også hadde satt pris på de gavene :fnise: Han har alt han trenger, og liker at jeg er litt original og kjøper ting han ikke ville tenkt på selv :)

Ellers tenkte jeg kanskje å gi ham et brettspill fra Outland som han virket interessert i, og den neste boka i serien han holder på med :) Hvis du har en litt geeky kjæreste, så bør du dra til Outland om du har det i nærheten, mye kult der!

Selvsagt kjære deg:)

Selve batman-boxeren var det bud på på Ebay, men fant en til;

http://www.ebay.com/itm/Boxer-Homme-Batman-Taille-M-NEUF-/321247646541?pt=FR_V%C3%AAtements_pour_hommes&hash=item4acbda134d

Dog finner du sikkert andre på både Ebay, amazon, epla og etsy:)

http://www.thinkgeek.com/product/dea2/ Pizza skjærer

http://www.amazon.com/gp/product/B00EIDW2A6/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A4ROSQTNL2NJC icetray

Kom også til å tenke på at man kan jo gi bor abonnenter på blader via bladkongen.no:)

Skrevet

Far får bok

Bror får en kabel han ønsket seg (dama hans stikker av med den dyre delen av gaven til dem i år ;) )

Svoger får nøkkelring+hjemmelaget frokostblanding

kompis får kokebok

Bestefar/mor får sukkerkrukke i tre

Nevøer får bøker/leker

Han jeg dater.. Vet ikke.. Kanskje en morsom eller fin tskjorte eller noe? Om jeg blir å gi han noe i det hele tatt... Vet ikke hva som er vanlig eller hvordan det blir

Skrevet

Selvsagt kjære deg:)

Selve batman-boxeren var det bud på på Ebay, men fant en til;

http://www.ebay.com/itm/Boxer-Homme-Batman-Taille-M-NEUF-/321247646541?pt=FR_V%C3%AAtements_pour_hommes&hash=item4acbda134d

Dog finner du sikkert andre på både Ebay, amazon, epla og etsy:)

http://www.thinkgeek.com/product/dea2/ Pizza skjærer

http://www.amazon.com/gp/product/B00EIDW2A6/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A4ROSQTNL2NJC icetray

Kom også til å tenke på at man kan jo gi bor abonnenter på blader via bladkongen.no:)

Angående den batman boxeren. Fikk lyst til å kjøpe en like en til kjæresten min, men er usikker på strl. Han sier han bruker M i boxere, men skal jeg da kjøpe M på ebay? Eller må jeg opp en strl tror du?

Anonymous poster hash: 5aa3f...588

Skrevet

Angående den batman boxeren. Fikk lyst til å kjøpe en like en til kjæresten min, men er usikker på strl. Han sier han bruker M i boxere, men skal jeg da kjøpe M på ebay? Eller må jeg opp en strl tror du?

Min kjæreste bruker som regel også M, og jeg har kjøpt batman boxeren i M i alle fall. Står at det er herrestørrelse mener jeg. Men har vært borti en gang at M ble litt i det minste laget, det løste vi med at JEG gikk rundt i den litt :fnise: Så man kan jo alltid tøye dem ut litt. Har du ikke rumpe til det selv, stapp den med sengeklær noen døgn:)

Skrevet

Min kjæreste bruker som regel også M, og jeg har kjøpt batman boxeren i M i alle fall. Står at det er herrestørrelse mener jeg. Men har vært borti en gang at M ble litt i det minste laget, det løste vi med at JEG gikk rundt i den litt :fnise: Så man kan jo alltid tøye dem ut litt. Har du ikke rumpe til det selv, stapp den med sengeklær noen døgn:)

Evt. kan du jo be selger om å få målene på boxeren, og måle på en av dem kjæresten din alt har:)

Skrevet

I år blir det dress. Tidligere har han fått klokker, spillkonsoll, klær, blueraypakke med 10 filmer, bok om filmer, (veldig interessert i film, ja) vinterstøvler, vinterjakke/frakk, armbånd, tommelring...

Vært fornøyd med alt. :)

Skrevet

Tror jeg kjøper 2 boxers, superundertøy, ullsokker og noe personlig.

Skrevet

Kjæresten min får den nye cod, og en genser fra gant.

Også en litt personlig ting, han har nemmelig godt rundt og mast sånn om at vi må kjøpe en tannbørste som er hans hos meg, så han slipper å dra med den hjemmeifra hele tiden, vi har vært sammen i 2 år, men enda ikke klart å sumle oss til dette, så tenkte å kjøpe en tannbørste, ta bilde av den, og skrive en koselig melding bakpå bildet :)

Anonymous poster hash: d8cb3...fd9
  • Liker 1
Skrevet

^*gått

haha, norsken er ikke helt på plass i dag, er AB over :)

Anonymous poster hash: d8cb3...fd9
Gjest tuppesjura
Skrevet

I år tror jeg mannen får nye vintersko og en ny kikkert. Synes det er vanskelig å komme på noe spennende. Man har jo som regel alt!

Skrevet

I år får pappa&samboeren matkurv (spleiser med mine søsken).

Broder'n får http://www.room21.no/no/artiklar/-5064.html etter at jeg var på besøk hos ham (han bor 45 mil unna) og var i sjokk over hva han ikke hadde i skuffene.. :fnise:

Og det kommer vel en tskjorte eller noe annet ved siden av.

Min kjære mann...

Jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne gi ham det jeg mener han fortjener.

Men, jeg mistet jobben for tre uker siden og vi har blitt enige om å gi hverandre 500kr.

Han ønsker å kjøpe nye kjørehanser til MCen han har mens jeg sparer penger til jentetur i mars.

Svigerfar (og svigermor) får fotobok med bilder av barnebarnet (å, så praktisk når det kommer barnebarn, kalender, 1. klassebilde, fotobok...)

Skrevet

I år får pappa&samboeren matkurv (spleiser med mine søsken).

Broder'n får http://www.room21.no/no/artiklar/-5064.html etter at jeg var på besøk hos ham (han bor 45 mil unna) og var i sjokk over hva han ikke hadde i skuffene.. :fnise:

Og det kommer vel en tskjorte eller noe annet ved siden av.

Min kjære mann...

Jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne gi ham det jeg mener han fortjener.

Men, jeg mistet jobben for tre uker siden og vi har blitt enige om å gi hverandre 500kr.

Han ønsker å kjøpe nye kjørehanser til MCen han har mens jeg sparer penger til jentetur i mars.

Svigerfar (og svigermor) får fotobok med bilder av barnebarnet (å, så praktisk når det kommer barnebarn, kalender, 1. klassebilde, fotobok...)

Og apropos mannen, så har jeg kjøpt siste Pondusboka til ham fra datteren vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...